Mededelingen

Vacatures

Laatste reacties meer

Top 5 - gisteren

Top 5 - afgelopen maand

Top 5 - afgelopen week

Natural Grocers begint private label

Natural Grocers gaat er helemaal voor met de lancering van z'n eerste private label-lijn, die uit meer dan 50 producten in 15 categorieën  bestaat.

Kemper Isely van Natural Grocers: "Onze naam staat voor de hoogste kwaliteitseisen in de biofoodsector, al van voordat dit een echte sector werd. We zorgen ervoor dat onze producten voor iedereen betaalbaar zijn. We verkopen producten die onze waarden vertegenwoordigen: vlees dat vrij is van hormonen en anti-biotica: weidemelk, vrije uitloop eieren, geen kunstmatige kleurstoffen, smaakstoffen, conserveringsmiddelen, zoetstoffen, gehydrogeneerde oliën of gedeeltelijk gehydrogeneerde oliën en geen GGO's: waarden die ons familiebedrijf al sinds 1955 tekenen."

Onder het biologische assortiment bevinden zich biologische pastasaus, olijfolie, jam, brood, appelciderazijn, tortilla chips, taco's, geconserveerde tomaten, geconserveerde bonen en groenten, ahornsiroop, fairtrade koffie en diepvriesfruit. In november liggen deze producten in de winkels naast andere items als biologische en 100% weidekaas, biologische free trade chocolade, biologische kokosmelk, 100% weide gerookte runderreepjes en biologische diepvriesgroenten die vanaf 2019 in de verkoop gaan.

 


Publicatiedatum :



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© BioJournaal.nl 2018