Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Vernieuwd winkelconcept

Delhaize: meer aandacht voor bio

In Nijvel heeft Delhaize een winkel heropend, die in lijn is met de nieuwe strategie van de retailer. Naast deze winkel worden er dit jaar nog negen winkels geopend volgens het nieuwe concept en in 2019 volgen er 36. Centraal staat de versdriehoek waar groenten en fruit, verse vis, sushi, bereide maaltijden, beenhouwerij en vegetarisch centraal staan. Bio (met zeventig nieuwe referenties) krijgt een aparte, centrale plaats, waarbij een bulkafdeling nieuw is.

Blikvanger is volgens RetailDetail het Fresh Atelier dat in het teken van ‘food to go’ staat. Groenten en fruit zijn er niet te vinden, wel lunch- en maaltijdoplossingen. In het versatelier wordt samengewerkt met  Foodmaker, dat in steeds meer Delhaize vestigingen saladbars uitrolt. De sappen en soepen worden deels met onverkochte groenten en fruit bereid.

Lees hier het hele artikel in RetailDetail

Publicatiedatum: