Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
David Ferman, Brighthouse Organics:

"We blijven onze biologische lijn uitbreiden"

In januari van vorig jaar breidde NatureSweet naar het biologische segment uit met de lancering van z'n Vine Ripened Tomato en Roma Tomato programma's onder de naam Brighthouse Organics. "Omdat de consumentenkeuze tussen de aankoop van biologisch en conventioneel schommelt, werd een andere naam met een verschillend merk gekozen," zegt David Ferman van NatureSweet. "Met een ander merk zijn we in staat beter aan de behoeften van de consument te voldoen en een groter deel van de markt te veroveren."

Sinds de lancering is het biologische productportfolio in grootte meer dan verdubbeld met de toevoeging van biologische mini-paprika's, zoete groene paprika's, lange komkommers en pruimtomaten. "Al onze biologische rassen worden in Mexico geteeld. Het klimaat is ideaal en geeft ons de mogelijkheid het hele jaarrond kwaliteit te telen."

Synergie creëren
Hoewel het biologisch segment een belangrijke focus van NatureSweet heeft gekregen, blijft het bedrijf ook de nadruk leggen op het conventionele segment. "We blijven onze biologisch en conventionele areaal vergroten om aan de vraag in beide categorieën te kunnen blijven voldoen. We zijn ook in staat een synergie tussen de twee categorieën te creëren. Onze biologische pruimtomaat is het perfecte huwelijk van onze kennis en ervaring met kleine tomaten bij NatureSweet in combinatie met onze hightech biologische kastechnologie."



Nieuwe biologische tomatenmix en cocktailkomkommers.

Lancering van nieuwe rassen
"Onze Brighthouse Organics lijn groeit snel en verandert doordat de vraag naar biologische producten blijft groeien. We blijven leren over de voorkeur en gewoontes van de biologische consument als ook over de breedte van onze mogelijkheden." In lijn met de groei van het biologische programma worden in de herfst van dit jaar een tomatenmix en cocktailkomkommers op de markt gebracht.

De verpakking bevat zakjes en containers en zijn voor alle producten van de Brighthouse Organics lijn 100% recyclebaar en gemaakt van gerecyclede materialen. De containers bestaan uit een 60/40 PET mix; 60% wordt gemaakt van gerecyclede materialen en 40% van nieuwe materialen.

Voor meer informatie:
Lori Castillo
NS Brands, LTD
Tel: (+1) 210-861-5320

Publicatiedatum: