Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Steeds meer consumenten willen duurzame verpakking

Consumenten zetten fabrikanten steeds meer onder druk voor het verbeteren van het effect dat een verpakking heeft op het milieu aangezien ethische verpakkingen nu een must have-kwaliteit moeten hebben als een product wordt gekocht. Dit blijkt uit gegevens van GlobalData. Volgens het consumentenonderzoek van GlobalData denkt 75% van de consumenten wereldwijd dat een ethische of duurzame levensstijl belangrijk is voor het creƫren van een gevoel van welzijn. Mayu Teeven, consument analist bij GlobalData, geeft aan dat de grootste uitdaging voor producenten nu is om consumenten ervan te overtuigen dat duurzame verpakkingen de extra kosten waard zijn.

Klik hier voor het volledige artikel.

Bron: Verpakkingsmanagement


Publicatiedatum: