Verantwoorde tussendoortjes
Lolo's is een nieuw merk dat zich richt op goede voeding voor kinderen. De verantwoorde tussendoortjes zijn op de markt gebracht door twee moeders, Lysanne Denneboom en Jitra Janssonius. Samen met een 'Raad van Advies', die volledig uit kinderen bestaat, hebben zij de zakjes met Sjoko knabbels en Appel sterren ontwikkeld.Apenheul voorloper
De lancering van Lolo's vindt niet voor niets plaats in Apenheul. "Apenheul wil vooroplopen als het gaat om gezonde voeding voor bezoekers", vertelt Erwin Cheizoo, parkmanager in Apenheul. "Verantwoord ondernemen staat bij ons voorop. We maken bewuste keuzes, óók als het gaat om voeding voor onze bezoekers. De tussendoortjes van Lolo's passen goed bij de beleving die we onze bezoekers willen meegeven. Bovendien zetten we ons in Apenheul in voor de apen in het park én in het wild. Lolo's doet eigenlijk hetzelfde door zich in te zetten voor kinderen binnen en buiten Nederland. Dit past dus heel goed bij elkaar."Voor meer informatie: www.lolosbites.nl