Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
"Echt weer pionieren in Berlijn"

Appel-Citroen is 'NICE special 2017'

Tholen - Appel-Citroen is dit ijsseizoen de 'NICE special 2017'. "De koudgeperste biologische Elstar-appelen van Robert Elshof uit de Flevopolder vormen de basis van dit nieuwe ijsje. Dankzij deze werkwijze blijven de voedingswaarden nog beter behouden", licht Kim Hiddink namens NICE Fruitijsjes toe. Andere ingrediënten zijn vers geperst citroensap, rietsuiker, water en verse munt. De special is overigens niet het enige nieuwtje: de Appel Aardbei is vanaf nu namelijk ook in een 'zes-in-één zak' verkrijgbaar.


De NICE special 2017.

De nauwe samenwerking met Robert Elshof past helemaal in de werkwijze van NICE, vertelt Kim. "We vertellen onze klanten graag meer over de telers waar we mee werken. De Hollandse Concorde peren komen bijvoorbeeld van bio-teler Lody van Osch en voor de blauwe bosbessen werken we met Edo Biewinga en Maria Buitenkamp van kwekerij Noorderbos in Drenthe. Bijzonder is dat we in ons ijsje drie verschillende bosbessen verwerken, hiermee ontstaat een perfecte balans tussen zoet, zuur en aroma."

Waar het kan gebruikt NICE ingrediënten van Nederlandse bodem. De horeca blijft het belangrijkste afzetkanaal van NICE. "Daar zijn we ook begonnen. Zo'n 80% van onze ijsjes is verkrijgbaar in de horeca. Veel restaurants met bio-producten op de kaart zien onze ijsjes als een mooie manier om zich mee te onderscheiden."

NICE Fruitijsjes worden sinds kort ook rechtstreeks in België geleverd. "Onze vriestransporteur rijdt nu ook naar België." Het bedrijf heeft ook ambities in Duitsland. "We willen graag in Berlijn beginnen. Daar past een merk als NICE. In Berlijn zijn we echt weer aan het pionieren, opnieuw een merk in de markt aan het zetten. We hebben in de Duitse hoofdstad nu 20 verkooppunten, allemaal mooie plekken waar veel kinderen komen."

Het enthousiasme van het team speelt volgens Kim een grote rol in het succes van NICE. "We doen het echt met z'n allen, alle medewerkers zijn heel betrokken bij het merk. We willen de consument keuze bieden, het tussendoortjesschap veranderen."


De 'zes-in-één zak' met het NICE'je Appel Aardbei.

Dankzij dit enthousiasme blijven de medewerkers ook nieuwe producten ontwikkelen. De special is dan ook niet het enige nieuwtje dat Kim kan melden: Van Puur Aardbei, Peer + Sinaasappel en Framboos + Hibiscus waren al (uitdeel)doosjes met daarin 4 ijsjes verkrijgbaar. Sinds half juni is het NICE'je Appel Aardbei ook in een grootverpakking beschikbaar, namelijk '6 in 1 zak'. "We maken ze van koudgeperst appelsap en de lekkerste aardbeien." Kim geeft aan dat er bewust voor gekozen is om de Appel Aardbei-ijsjes in een zak te verpakken. "Dit vinden we zoals we hier zeggen 'meer NICE'."

Voor meer informatie:

Kim Hiddink
NICE Fruitijsjes
Weesperzijde 80G
1091 EJ Amsterdam
020 6708479
kim@nicefruitijsjes.nl
www.nicefruitijsjes.nl