Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Nieuw bio-tussendoortje in Apenheul

Lolo's lanceerde eind juli in Apenheul een nieuw, verantwoord tussendoortje voor kinderen. Een speciale 'Kinderraad van Advies' overhandigde de eerste zakjes Lol's aan Apenheul, waarna deze ook te koop zijn in het apenpark. De producten van Lolo's bevatten geen toegevoegde suikers en zijn 100% natuurlijk en biologisch. Bovendien gaat er voor elke vijf verkochte zakjes van het tussendoortje een maaltijd naar een kansarm kind in Afrika.


Verantwoorde tussendoortjes

Lolo's is een nieuw merk dat zich richt op goede voeding voor kinderen. De verantwoorde tussendoortjes zijn op de markt gebracht door twee moeders, Lysanne Denneboom en Jitra Janssonius. Samen met een 'Raad van Advies', die volledig uit kinderen bestaat, hebben zij de zakjes met Sjoko knabbels en Appel sterren ontwikkeld.


"Wij geloven in goede voeding voor kinderen binnen én buiten Nederland", vertellen oprichters Lysanne Denneboom en Jitra Janssonius. "Onder de naam 'Take a bite, feed a child' zorgen wij ervoor dat niet alleen kinderen in Nederland genieten van verantwoorde tussendoortjes, maar ook dat er een bijdrage wordt geleverd aan de ontwikkeling van een leeftijdsgenootje in een onderontwikkeld gebied. Van elke vijf verkochte tussendoortjes gaat er namelijk een maaltijd naar een kansarm kind in Afrika."

Apenheul voorloper

De lancering van Lolo's vindt niet voor niets plaats in Apenheul. "Apenheul wil vooroplopen als het gaat om gezonde voeding voor bezoekers", vertelt Erwin Cheizoo, parkmanager in Apenheul. "Verantwoord ondernemen staat bij ons voorop. We maken bewuste keuzes, óók als het gaat om voeding voor onze bezoekers. De tussendoortjes van Lolo's passen goed bij de beleving die we onze bezoekers willen meegeven. Bovendien zetten we ons in Apenheul in voor de apen in het park én in het wild. Lolo's doet eigenlijk hetzelfde door zich in te zetten voor kinderen binnen en buiten Nederland. Dit past dus heel goed bij elkaar."
 
De Lolo's zijn er in twee varianten: Sjoko Knabbels en Appel Sterren.

Bezoekers van Apenheul kunnen de zakjes Lolo's vanaf heden in het park kopen. Daarnaast worden de eerste 500 seizoenkaarthouders van Apenheul getrakteerd op een gratis zakje Lolo's op vertoon van hun seizoenkaart in de souvenirshop van het park.

Voor meer informatie: www.lolosbites.nl
Publicatiedatum: