Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Nu ook biologische koffiekoekjes voor de horeca

Het nieuws mag eindelijk naar buiten: op veler verzoek heeft Koekjes Royale een biologisch koekje in haar assortiment opgenomen. Bob Struijcken, directeur: "Veel zaken serveren al biologische koffie en/of hebben een volledig biologische lunchkaart, maar wat er - tot vandaag - nog ontbrak was een biologisch koekje. Met de komst van ons bio koffiekoekje laat Koekjes Royale zien waar het goed in is: het nastreven van continue innovatie op het gebied van de lekkerste horecakoekjes."



Had het woord biologisch een aantal jaar geleden nog een lichtelijk geitenwollen sokken imago, inmiddels is het niet meer weg te denken uit het huidige aanbod voor de consument. "De consument - en daarmee ook de horeca - is zich steeds meer bewust van de positieve gevolgen van biologisch voedsel voor het milieu en dierenwelzijn. Ook Koekjes Royale wil zich op deze manier onderscheiden met een duurzaam alternatief binnen het huidige aanbod aan (logo)koekjes voor de horeca", aldus Bob. "Veel zaken serveren al biologische koffie en/of hebben een volledig biologische lunchkaart, maar wat er - tot vandaag - nog ontbrak was een biologisch koekje."
 

Hoewel er 500.000 koekjes per week worden gemaakt, werken er nog geen twintig man personeel aan de rand van Maastricht op – hoe toepasselijk – de Graanmolen. De lijn tussen de klant en Koekjes Royale is dan ook kort. Bob: "Klanten krijgen – als het goed is – altijd dezelfde medewerker aan de telefoon. Zo kan er snel en efficiënt gewerkt worden en zijn we precies op de hoogte van de wensen van onze klanten. Op deze manier hadden we dan ook snel zicht op de groeiende vraag naar biologische koekjes voor de horeca."
 

Koekjes Royale heeft de afgelopen jaren hard aan de weg getimmerd. En met succes. Zo mag de Maastrichtse koekjesfabriek inmiddels onder andere GaiaZoo, Bazar (Heineken's eigen koffiemerk), Bufkes en Roompot tot haar vaste afnemers rekenen. "Met gepaste trots mag ik al verklappen dat koffiebranderij Hesselink als eerste ons bio-koekje in haar assortiment heeft opgenomen", aldus Bob.
 

Voor meer informatie: info@royale.nl en www.royale.nl
Publicatiedatum: