Mededelingen

Vacaturesmeer »

Laatste reactiesmeer »

Top-5 gisteren

Top-5 afgelopen week

Top-5 afgelopen maand

Overig nieuwsmeer »

Koerslijstmeer »




Nu ook biologische koffiekoekjes voor de horeca

Het nieuws mag eindelijk naar buiten: op veler verzoek heeft Koekjes Royale een biologisch koekje in haar assortiment opgenomen. Bob Struijcken, directeur: "Veel zaken serveren al biologische koffie en/of hebben een volledig biologische lunchkaart, maar wat er - tot vandaag -  nog ontbrak was een biologisch koekje. Met de komst van ons bio koffiekoekje laat Koekjes Royale zien waar het goed in is: het nastreven van continue innovatie op het gebied van de lekkerste horecakoekjes."



Had het woord biologisch een aantal jaar geleden nog een lichtelijk geitenwollen sokken imago, inmiddels is het niet meer weg te denken uit het huidige aanbod voor de consument. "De consument - en daarmee ook de horeca - is zich steeds meer bewust van de positieve gevolgen van biologisch voedsel voor het milieu en dierenwelzijn. Ook Koekjes Royale wil zich op deze manier onderscheiden met een duurzaam alternatief binnen het huidige aanbod aan (logo)koekjes voor de horeca", aldus Bob. "Veel zaken serveren al biologische koffie en/of hebben een volledig biologische lunchkaart, maar wat er - tot vandaag -  nog ontbrak was een biologisch koekje."
 

Hoewel er 500.000 koekjes per week worden gemaakt, werken er nog geen twintig man personeel aan de rand van Maastricht op – hoe toepasselijk – de Graanmolen. De lijn tussen de klant en Koekjes Royale is dan ook kort. Bob: "Klanten krijgen – als het goed is – altijd dezelfde medewerker aan de telefoon. Zo kan er snel en efficiënt gewerkt worden en zijn we precies op de hoogte van de wensen van onze klanten. Op deze manier hadden we dan ook snel zicht op de groeiende vraag naar biologische koekjes voor de horeca." 
 

Koekjes Royale heeft de afgelopen jaren hard aan de weg getimmerd. En met succes. Zo mag de Maastrichtse koekjesfabriek inmiddels onder andere GaiaZoo, Bazar (Heineken's eigen koffiemerk), Bufkes en Roompot tot haar vaste afnemers rekenen. "Met gepaste trots mag ik al verklappen dat koffiebranderij Hesselink als eerste ons bio-koekje in haar assortiment heeft opgenomen", aldus Bob.
 

Voor meer informatie: info@royale.nl en www.royale.nl

Publicatiedatum: 6-8-2018

 



 

Ander nieuws uit deze sector:

17-8-2018 'Oudhollands' meets 'biologisch modern' in De Oude Pastorie
15-8-2018 Foodtruck Viva Vega: "zoveel mogelijk biologisch"
14-8-2018 "We ondernemen voor 80 procent duurzaam en biologisch"
10-8-2018 Pop-up-restaurant midden in het weiland
8-8-2018 Belgische profvoetballer raakt overtuigd van bio-voeding
6-8-2018 Doorstart voor voor bio-fastserviceconcept The Barn
6-8-2018 Biologische saladebar SLA geopend in Rotterdam
20-7-2018 Daktuin voor het EKO-gecertificeerde Hotel Court Garden
18-7-2018 "De gangbare sector ziet bio als een niche, terwijl dat het niet is."
17-7-2018 Trendtour door Gent in teken van bio en duurzaamheid
13-7-2018 Op deze 24 terrassen eet en drink je biologisch en duurzaam
12-7-2018 "Met BioPizza gaan we het liefst voor 100% biologisch"
9-7-2018 Nieuwkomer in 'fastfoodland': Soil of Amsterdam
9-7-2018 Stichting EKO-keurmerk en Bionext betrokken bij Project Empowering Public Food Procurement
5-7-2018 Best gewaardeerde Out of Home Formules 2018 bekendgemaakt
3-7-2018 Streek- en bio-producten in de schijnwerkpers op CuliFair Goes
3-7-2018 "BD-minigroenten geven onze horecaklanten nieuwe opties"
3-7-2018 Een surfschool met bio-café zonder eigenaar
25-6-2018 Finalisten van de Gaia Green Awards bekend
21-6-2018 Bio-horecaketen The Barn is failliet

 

Plaats een reactie:

Naam: *
Woonplaats: *
Email: *
  E-mail weergeven
Bericht: *
code
Voer bovenstaande code in *