Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Simon Lévelt ontwikkelt biologische theelijn voor Marqt
Marqt, de duurzame winkelketen met 15 winkels in Nederland, heeft Simon Lévelt uitgekozen om een private label theelijn te ontwikkelen. De zes theesoorten – Jasmijn, Groene Thee, Earl Grey, Rooibos, Kamille en Witte Thee – zijn momenteel verkrijgbaar in alle vestigingen.
Marqt gelooft dat dagelijkse boodschappen goed en gezond kunnen zijn voor iedereen. "Als we samen de juiste keuzes blijven maken, bepalen we zelf de kwaliteit van onze boodschappen", aldus Marqt. Simon Lévelt past als producent perfect in dat plaatje.
Simon Lévelt maakt zich al jaren hard voor eerlijke en duurzame producten. In 1980 bracht het bedrijf voor het eerst biologische koffie en thee op de Nederlandse markt. Ook heeft Simon Lévelt bijgedragen aan de totstandkoming van het Fairtrade keurmerk. En met de eigen Tierra Nova Foundation wordt er tot op de dag van vandaag ondersteuning geboden bij duurzame projecten.
Naast verkoop via de Simon Lévelt speciaalzaken worden er ook geregeld koffie- en theemelanges ontwikkeld en geproduceerd voor private label klanten. In het kader van transparantie – waar komen de producten vandaan die je eet/drinkt – staat Simon Lévelt op de verpakking van Marqt vermeld.