Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

VS: Arnold, Brownberry en Oroweat brood introduceren nieuwe biologische lijn

De Amerikaanse broodmerken Arnold, Brownberry en Oroweat hebben aangekondigd dat ze een biologische broodlijn gaan introduceren in de VS. Volgens een enquête van de Organic Trade Association uit 2017 is biologisch brood de zesde grootste biologische categorie en daarom biedt het biologische brood van deze merken Amerikanen een gezondere keuze aan brood zonder in te leveren op kwaliteit of smaak. 

Iedere nieuwe variëteit wordt gemaakt met simpele ingrediënten, is gecertificeerd door het Amerikaanse ministerie van Landbouw en niet GGO. Daarnaast bevat het brood geen kunstmatige toevoegen, kleuren of smaakstoffen, fructose-glucosestroop of transvetten. De gezonde ingrediënten van het biologische brood van Arnold, Brownberry en Oroweat maken iedere variëteit een voedzame en heerlijke optie voor Amerikanen. De drie nieuwe lijn is beschikbaar in de hele VS en bestaat uit de volgende varianten:
  • Biologisch 22 Granen & Zaden Brood
  • Biologisch 100% Volkoren Brood
  • Biologisch Rustiek Witbrood


"We hebben de vraag van Amerikanen naar meer biologische opties in het broodschap gehoord en we zijn ontzettend enthousiast om deze geweldige producten aan te kunnen bieden," zegt Marlene Sidhu, hoofd marketing bij Arnold, Brownberry en Oroweat Brood. "We wilden een brood creëren met simpele ingrediënten zonder in te leveren op smaak. We kunnen dan ook niet wachten om te horen wat onze klanten van onze nieuwe lijn vinden."

Bron: PR Newswire
Publicatiedatum: