Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Veel toekomstperspectief voor pop-upwinkels

"Consumenten willen online meer betalen dan in fysieke winkel"

Telecombedrijf Ericsson verwacht dat consumenten in de toekomst bereid zijn om meer te betalen voor de steeds betere online ervaringen en dat ze zich in de fysieke winkels juist meer op koopjes zullen richten. Dit staat in het rapport 'Beyond smartphone shopping'. Uit het onderzoek is onder meer gebleken dat 36% van de smartphonegebruikers van mening is dat ze in de fysieke winkels lagere prijzen zouden moeten betalen dan online, omdat ze de moeite nemen om daarheen te gaan.

De verwachting is ook dat winkels in de toekomst mobieler zullen zijn. Hierbij wordt de opkomst van pop-upwinkels genoemd. Van de ondervraagde smartphonegebruikers verwacht 72% dat pop-upwinkels over drie jaar mainstream zullen zijn, waardoor winkels daar zullen zijn waar de consument is.

Klik hier voor meer informatie over het rapport.



Publicatiedatum: