Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Millennials Matters - Onbezorgd consumeren?: 13 juni

Hoe kunnen jongeren door de fairtrade bomen het bos blijven zien?

De herkomst van verantwoorde producten is tegenwoordig tweedehands, geleased, biologisch of uit eigen moestuin. Veel millennials proberen constant duurzame keuzes te maken. Maar door een overvloed aan mogelijkheden zien ze soms door de fairtrade bomen het bos niet meer. Een kwestie van goede marketing of maakt bewust consumeren daadwerkelijk een verschil? En hoe komen millennials uiteindelijk tot de juiste keuzes? Deze vragen zullen op woensdag 13 juni (20:00 uur) aan bod komen tijdens 'Millennials Matters - Onbezorgd consumeren?' in Pakhuis De Zwijger in Amsterdam. Tijdens deze avond zullen handvatten vanuit verschillende invalshoeken geboden worden.

Met in dit programma onder andere:

Hans Schouwenburg
PhD Student Duurzaamheid

Meer informatie volgt snel.


Millennial Matters

Millennials. De generatie van MSN Messenger, Snapchat, Flippo's en Pokémon. De generatie die volwassen is geworden met platforms als YouTube en Facebook. De generatie die men bestempelt als narcistisch, idealistisch en naïef. Maar wat is ons alternatief? Waar de babyboomers – politiek gezien de meest actieve generatie – vooralsnog de grootste impact heeft op besluitvorming, blijven de millennials grotendeels thuis. De huidige politiek werkt niet meer voor ons. Maar wat dan wel? En wat zijn de onderwerpen die op onze agenda staan? Tijdens Millennial Matters, gemaakt door en met millennials, gaan we op zoek naar antwoorden en brengen we ideeën en initiatieven samen. Samen zijn we de stem van de toekomst.

Klik hier voor meer informatie.
Publicatiedatum: