Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Vliegmaatschappij richt zich op biologische maaltijden en snacks

Air France doet met zijn nieuwe maatschappij Joon een poging om jongeren te verleiden met een eigen prijsvechter. Niet alleen zonnige bestemmingen als Brazilië en Turkije moeten daarbij helpen, maar ook speciaalbier en lossere uniformen.

Passagiers kunnen aan boord van een Joon-vlucht biologische snacks en maaltijden bestellen of dus nippen aan een wat meer kwalitatief en stijlvol biertje. Speciaal voor de vliegmaatschappij ontworpen cocktails komen van de Experimental Cocktail Club in Parijs.

Joon vliegt vanaf Parijs-Charles de Gaulle naar steden als Berlijn, Lissabon, Istanbul en Caïro. Binnenkort voegt de maatschappij daar ook Boedapest en Fortaleza in Brazilië aan toe. De naam komt van het Franse woord 'jeune' ('jong') en moet dus vooral de millennial aanspreken.

Bron: Business Insider
Publicatiedatum: