Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Veel aandacht voor biologisch assortiment Paascampagne Lidl

Lidl is als eerste supermarktketen van start gegaan met een Paascampagne. De keten bezorgt een magazine van 88 pagina's onder de naam Delicieux. In het magazine is veel aandacht voor brunch, high tea, luxe vleeswaren en het biologisch assortiment.

Het magazine wordt gepositioneerd met 'meer dan 300 producten van de hoogste kwaliteit voor de laagste prijs'. De keten koppelt het groen van het voorjaar ook aan het eigen duurzame imago. 'Groen = goed en lekker, maar staat ook voor duurzaamheid en bewuste keuzes.'

Pasen levert jaarlijks een stevige omzetbijdrage. De discounter lijkt de omzet hard nodig te hebben. Discounters gezamenlijk leverden vorig jaar omzet in.

Bron: Distrifood
Publicatiedatum: