Campagne moet ledengroei verder doorzetten
Directeur Merle Koomans van den Dries: "Echt heel mooi om te zien dat zoveel mensen graag lid zijn van Coöperatie Odin. We merken dat onze idealen veel mensen aanspreken en dat zij willen investeren in zichzelf, hun familie en de wereld om hen heen. De extra groei van de laatste maanden komt ook doordat lidmaatschap met ledenvoordeel nog aantrekkelijker is geworden. We hadden verwacht dat mensen hier blij mee zouden zijn, maar zo’n sterke groei zagen we niet aankomen."
Met de campagne Verliefd op bio. Toe aan een duurzame relatie? wil Odin nog meer klanten inspireren om zich te binden aan Coöperatie Odin. In maart, april en mei krijgen nieuwe leden een gratis Odin Goodiebag met biologische boodschappen ter waarde van 50 euro. Met de hashtag #verliefdopbio maakt Odin duidelijk ook de jongere generaties aan te willen spreken. Merle: "Overigens begon mijn liefde voor bio op driejarige leeftijd in de biodynamische moestuin van mijn vader."
Voor meer informatie: www.odin.nl/verliefdopbio