Visite van over de hele wereld
De BIOFACH was voor de Smaakspecialist een goed moment om kennis te maken met nieuwe internationale klanten. Er kwamen bezoekers langs vanuit Europa, (Zuid-) Amerika, Afrika en Azië. "De beurs is ook een uitgelezen kans om bestaande klanten te inspireren met de nieuwste productinnovaties van de merken Smaakt, BioToday en Raw Organic Food. De innovaties die door de bezoekers zeer gewaardeerd werden waren onder andere: geroosterd lijnzaad, kaasfondue in de varianten geitenkaas en Hollandse kaas, de linzen-maïswafel, fruitsnoep en natuurlijk de nieuwe pompoenrange met pompoencurry, -ketchup en -passata. Alle productinnovaties zijn in lijn met de mijlpaal om te werken zonder toegevoegde geraffineerde suikers", vertelt Hélène Lokhoff (New Product Development bij De Smaakspecialist).Vegan is en blijft een hit
De BIOFACH is het centrum voor de biologische sector. Ook voor de Smaakspecialist dus een bron van inspiratie om te zien wat er speelt in de markt. "De grootste trend is en blijft veganistische voeding. Je zag dit over de hele beursvloer terugkomen. Hier spelen wij als de Smaakspecialist op in door het ontwikkelen van nieuwe producten die rijk zijn aan eiwitten zoals de peulvruchtenchips van BioToday en de lupinebonen van Smaakt. Ook zagen we dat kurkuma steeds populairder wordt. Dit nemen wij mee in onze productontwikkelingen en zien jullie wellicht snel in ons assortiment terug", aldus Hélène.Voor meer informatie: www.desmaakspecialist.nl