Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Eigen merken stuwen resultaten Wessanen

Wessanen heeft ook in het vierde kwartaal van 2017 een hogere omzet en winst geboekt. De eigen merken waren debet aan deze groeicijfers. Christophe Bamouin, CEO van Wessanen, stelt in de publicatie van de kwartaalcijfers dat er een autonome groei van 7,7 procent bij de eigen merken werd gerealiseerd. De omzet van de producten onder private label nam daarentegen juist af. De omzet in het vierde kwartaal steeg van 146,8 miljoen euro vorig jaar naar 152,8 miljoen dit jaar. De winst over het totale boekjaar bedroeg 36,0 miljoen euro, waar dat over 2016 nog ging om 22,8 miljoen euro.

Bron: Wessanen
Publicatiedatum: