Mededelingen

Vacatures

Laatste reacties meer

Top 5 - gisteren

Top 5 - afgelopen maand

Top 5 - afgelopen week

"Men herkent direct onze smaak, dat is onze handtekening"

Yogi Tea introduceert ice tea

Tholen - Yogi Tea is al vele jaren bekend in de theebranche. Het bedrijf heeft meer dan 40 jaar ervaring in kruiden- en specerijenthee. Yogi Tea gaat nu een nieuwe categorie bedienen en introduceert in maart een nieuwe natuurlijke frisdrank. Geheel passend bij het merk gaat het om een ice tea die gemaakt is van vers gezette kruiden- en specerijenthee. Er zijn vier varianten: Mint Hibiscus, Mate Lemon, Orange Basil en Spearmint Lemon. De varianten zijn verrijkt met respectievelijk frambozenblad, groene thee, gember en pepermunt.



De bezoeker van de Bio-beurs in Zwolle kregen in januari al de kans om van de natuurlijke frisdranken te proeven. "Vanuit de handel hebben we op de Bio-beurs heel positieve reacties gekregen. Het gaat om een bekend merk in een nieuwe categorie, waardoor consumenten Yogi ice tea direct zullen herkennen vanuit het theeschap. Het vertrouwen in Yogi Tea is groot. Er zijn natuurlijk meer merken met ice tea, maar deze variant komt van een merk dat al heel bekend is. Men herkent direct onze smaak in de ice tea, dat is onze handtekening."

Zoals gezegd vormt vers gezette kruiden- en specerijenthee de basis van de natuurlijke frisdrank. "De dranken zijn verfijnd met citroensap en agavesiroop. Dit voor de natuurlijke houdbaarheid en het zorgt tegelijkertijd voor een mooie balans tussen zoet en zuur. We brouwen de thee in grote tank, we gebruiken dus geen concentraat." De ice tea bevat geen koolzuur en er zijn geen aroma's, kleurstoffen en conserveermiddelen aan toegevoegd.



Arthur hoopt dat de ice tea in het drankenschap in de natuurvoedingswinkels en biologische supermarkten terug te vinden zal zijn. "Er zijn natuurlijk verschillende opties en niet alle winkels beschikken over voldoende ruimte. Maar het liefst zien we onze ice tea bij de andere dranken staan." Yogi Tea heeft hoge verwachtingen van de nieuwe producten, meent hij. "Onze koude dranken hebben een hoge productkwaliteit, passend bij het merk, het imago en de waarden Yogi Tea. We hopen hiermee ook meer jonge consumenten aan te spreken en uiteraard spelen we in op de groeiende 'to-go-consumptie."



Hij geeft aan dat aan de verpakking nog een leuk detail toegevoegd is. "Als de glazen fles leeg is, verschijnt een Yogi-spreuk aan de binnenkant van de fles." De natuurlijke frisdranken van Yogi Tea zijn vanaf 1 maart uit voorraad leverbaar.

Voor meer informatie:

Arthur Zwart
Yogi Tea
Burchardstraße 24
D-20095 Hamburg
06-25199545
arthur@yogiproducts.com
www.yogitea.com

Publicatiedatum :
Auteur:
©


print   

Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© BioJournaal.nl 2018