Mededelingen

Vacatures

Laatste reacties meer

Top 5 - gisteren

Top 5 - afgelopen maand

Top 5 - afgelopen week

Wasgau versterkt het profiel van haar eigen bio-merken

Wasgau Produktions & Handels AG uit het Duitse Pirmasens heeft de opbouw en het vormgevingsconcept van haar populaire eigen merken fundamenteel veranderd. Daarmee wil men het door de jaren heen toegenomen aantal van deels zeer individuele labels beter structureren en het profiel van de handelsmerken versterken. De eigen productfamilie is onder te verdelen in Wasgau slagerij, Wasgau bakkerij en Wasgau markt. Deze drie categorieën bevatten elk een conventionele en biologische lijn.



Hoogwaardige producten uit de regio voor de mensen in de regio: de producenten van de eigen merkproducten zijn zo dicht mogelijk bij het verkoopgebied van de in totaal 77 Wasgau versmarkten in Rheinland-Pfalz, Saarland en het noordwesten van Baden-Württemberg gevestigd. Dit gaat samen met traditie, handwerk en de productie volgens lokale recepturen met hart en ziel en dat zal voortaan ook op de etiketten van het Wasgau eigen merk assortiment te lezen zijn.

"Uit omvangrijke enquêtes van onze winkels komt de grote populariteit van de Wasgau eigen merken naar voren en dat onze klanten het grootste vertrouwen hechten aan kwaliteit en herkomst van de producten", zegt dr. Eugen Heim, directeur van Wasgau Produktions & Handels AG (foto). "Dat komt niet uit de lucht vallen, want kwaliteit en lokaliteit gaan bij ons hand in hand."

Voor verdere informatie:
WASGAU Produktions & Handels AG
Blocksbergstraße 183
66955 Pirmasens
T: 06331/558-0
info@wasgau-ag.de

Publicatiedatum :


print   

Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© BioJournaal.nl 2018