Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Bestaande Bars in 'liefdesjasje' gegoten

Lovechock presenteert 'Love Warrior'-campagne

Ek Chuah is als liefdeskrijger al sinds de introductie van Lovechock onderdeel van het logo en de filosofie van het merk. Als echte liefdeschocolade heeft Lovechock in 2018 voor alle 'love warriors' weer iets leuks in petto tijdens de Valentijnsperiode. Ek Chuah is de Maya God van de cacao, hij staat ook wel bekend als 'love warrior' vanwege het gelukkige en liefdevolle gevoel dat vooral rauwe cacao oproept.

Twee limited edition Bars

Voor een liefdevollere wereld zou het 't mooist zijn als mensen elkaar iedere dag vertellen hoeveel ze voor elkaar betekenen, toch schiet dat er door de sleur van alle dag soms bij in. Daarom wil Lovechock hier op de weg naar Valentijnsdag graag verandering in brengen. Speciaal voor de Valentijnsperiode zijn er twee bestaande Lovechock Bars smaken; Pure/Nibs en Coconut/Nibs in een limited edition 'liefdesjasje' gegoten.


De twee limited edition-Bars.

De twee limited editions zullen in verschillende biologische winkels te koop zijn. Bij aankoop van één van de twee producten kunnen consumenten een ansichtkaart meenemen die ze kunnen personaliseren om zo een blijk van waardering te sturen naar hun eigen 'love warrior'. Dat kan een geliefde zijn, maar ook een buurvrouw/buurman, collega, familielid, vriend/vriendin, et cetera.

#Mylovewarrior

Om dit initiatief ook online te activeren, zullen consumenten vanaf eind januari gevraagd worden om op Facebook en/of Instagram een foto met daarop hun eigen 'Love warrior' én Lovechock, inclusief de hashtag #mylovewarrior te delen. Uit de leukste inzendingen zullen 11 winnaars gekozen worden.

Tien gelukkige winnaars ontvangen een mooi pakket met daarin het volledige Lovechock assortiment. De hoofdprijs gaat naar de meest originele inzending die hiermee een heerlijk weekendje weg in eigen land wint bij Zwier, de vrijhaven van de stad. Denk hierbij aan een relaxt weekend met 2 overnachtingen in een luxe tent midden in de natuur met de mogelijkheid om yoga te doen, te suppen of gewoon lekker te genieten van de rustgevende omgeving. De winnaars van de actie zullen op Valentijnsdag bekend worden gemaakt.

Over Lovechock

Lovechock staat garant voor een bijzondere chocolade ervaring; gemaakt van zorgvuldig geselecteerde biologische ingrediënten, verwerkt middels een speciaal beschermende techniek en met de hand gemaakt in een kleine fabriek in de buurt van Amsterdam. Vanwege de ongeroosterde Arriba Nacional cacaobonen die Lovechock gebruikt, wordt al het goede van de cacao behouden.

Lovechock heeft drie verschillende product varianten: Bars, Rocks en Tablets. De Bars zijn er in negen smaken; allemaal tjokvol rauwe cacao en gecombineerd met verschillende superfoods. Daarnaast zijn er de Lovechock Rocks; een bijzondere combinatie van fruit, noten en superfoods, omhuld met rauwe chocolade. De Tabletten zijn heel geschikt om te delen en zijn er in zes smaken.

Lovechock is opgericht vanuit een passie voor rauwe voeding. Lovechock laat zich vooral inspireren door de kracht van cacao en in het bijzonder de 'hartverwarmende werking van rauwe cacao. Lovechock combineert gezondheid, plezier en duurzaamheid op een unieke manier.

Voor meer informatie: www.lovechock.com
Publicatiedatum: