Mededelingen

Vacaturesmeer »

Laatste reactiesmeer »

Top-5 gisteren

Top-5 afgelopen week

Top-5 afgelopen maand

Overig nieuwsmeer »

Koerslijstmeer »




Vernieuwing bij TerraSana in 2017 én 2018

TerraSana heeft veel in de belangstelling gestaan in het afgelopen jaar. Het bio-merk heeft in 2017 opnieuw meerdere lijnen compleet vernieuwd. Intussen zijn ruim 400 producten gerestyled. TerraSana staat voor positive eating, iets wat deze moderne nieuwe look uitstraalt.


In 2017…

… introduceerde TerraSana 26 producten, waaronder twee compleet nieuwe lijnen. De meest recente aanwinsten zijn de triangles (knapperige hartige snacks die zowel low-fat als glutenvrij zijn) en choco-treats (bijzondere combinaties van chocolade met noten, zuidvruchten en unieke ingrediënten als kurkuma, kaneel en kokos). Ook twee gemberproducten, glutenvrij rijstbrood, naanbrood en auberginetapenade werden aan het assortiment toegevoegd.
… werden ruim 150 producten in een nieuw jasje gestoken, waaronder de Mediterrane lijn, alle broodproducten, traditionele Japanse producten en chips.
… bracht TerraSana een bezoek aan acht producenten in Japan, waarna vijf filmpjes over de productie van vijf Japanse producten gelanceerd werden, in zes talen.
… hielp TerraSana zowel winkelier als consument op weg met achtergrondinformatie over de herkomst en productiewijze van producten en handzame B2C receptenboekjes over bijvoorbeeld notenpasta.  
… verspreidde TerraSana in samenwerking met verschillende foodbloggers 12 maandrecepten over talloze bio-winkels en bracht het tientallen andere recepten uit.
… was TerraSana aanwezig op een recordaantal beurzen en events (36). Stuk voor stuk mooie gelegenheden om consumenten warm te maken om naar de bio-winkel te gaan voor de boodschappen. Want dat is iets wat in 2018 een groot doel wordt.



In 2018 gaat TerraSana volop door met ontwikkelen. De laatste producten uit het bestaande assortiment zijn gereed voor restyling, en al in het eerste kwartaal introduceert TerraSana een aantal nieuwe lijnen, waarin positive eating natuurlijk weer centraal staat. Het bio-merk zal te vinden zijn op talloze beurzen, waaronder natuurlijk de Bio-beurs en de BIOFACH. Kom het TerraSana team gedag zeggen en proeven van de nieuwste producten op 17 en 18 januari 2018 in de IJsselhallen in Zwolle.



Meer weten? Houd de nieuwsbrief en www.terrasana.nl in de gaten of neem contact op via 0172-503333 of info@terrasana.nl.

Publicatiedatum: 22-12-2017

 



 

Ander nieuws uit deze sector:

25-4-2018 Zou lager btw-tarief in België biolandbouw een extra boost geven?
25-4-2018 Spar rolt gezondheidsformule internationaal uit
25-4-2018 De evolutie van biologische producten
25-4-2018 Is droogte nu verleden tijd?
24-4-2018 Simon Lévelt sponsort het Van Gogh Museum
24-4-2018 'Lekker' belangrijkste aankoopmotief middelbare scholieren
24-4-2018 BuytenBeleef Festival trekt 900 bezoekers
23-4-2018 Wessanen maakt minder winst
23-4-2018 "We willen het liefst bio-landbouwbedrijven"
20-4-2018 Reuzengrutto nestelt langs de A12
20-4-2018 Eosta in finale Koning Willem I Plaquette voor Duurzaam Ondernemerschap
19-4-2018 Aantal zoekopdrachten naar 'groene' banen neemt toe
19-4-2018 "Grote stappen gezet in voeder voor bio-segment"
18-4-2018 Booths breidt assortiment natuurlijke, biologische verzorgingsmiddelen uit
18-4-2018 Odin steunt Nationale Bijentelling van Nederland Zoemt
18-4-2018 Veel biologisch tijdens festivals deze zomer
17-4-2018 Een biologische winkel met 17.000 winkeliers
17-4-2018 'Too good To go' app breidt uit in Utrecht en Rotterdam
17-4-2018 "Intensieve samenwerking essentieel in Noord-Nederland"
16-4-2018 Nederlands tintje aan Future Policy Award

 

Plaats een reactie:

Naam: *
Woonplaats: *
Email: *
  E-mail weergeven
Bericht: *
code
Voer bovenstaande code in *