Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Unilever neemt Schmidt's Naturals over

Unilever heeft afgelopen donderdag een overname-overeenkomst aangekondigd voor Schmidt's Naturals, een bedrijf voor persoonlijke verzorging gevestigd in het Amerikaanse Portland, Oregon.

"Schmidt's Naturals is een sterk merk en vormt een mooie aanvulling op ons bestaande portfolio. De focus van het merk op transparantie en missie om natuurlijke producten voor persoonlijke verzorging, zoals deodorants, tandpasta en zeep, voor iedereen toegankelijk te maken, sluit nauw aan bij de Unilever-waarden", aldus President Unilever Noord-Amerika Kees Kruythoff.

"Vandaag is een belangrijke dag in de geschiedenis van Schmidt's Naturals, dankzij de toetreding tot de Unilever-merkengroep aankondigden", zei Jaime Schmidt, oprichter van Schmidt's Naturals. "Ik kan met trots zeggen dat we dankzij onze samenwerking met Unilever beter dan ooit zijn gepositioneerd in onze missie om natuurlijke producten voor iedereen toegankelijk te maken." 

Michael Cammarata, mede-oprichter en directeur van Schmidt's Naturals: "Zolang ik me kan herinneren, heb ik één droom gehad: bouwen en deel uitmaken van een zinvol bedrijf dat zou helpen de wereld te veranderen en overal mensen in staat te stellen hun best te doen woont. Vandaag komen Schmidt's Naturals en Unilever samen om natuurlijke producten op nieuwe en innovatieve manieren naar de wereld te brengen. Door ons partnerschap kijken we uit naar Unilever die Schmidt's Naturals naar nieuwe hoogten tilt en de missie van het merk versterkt."

Bron: www.unilever.com
Publicatiedatum: