Mededelingen

Vacaturesmeer »

Laatste reactiesmeer »

Top-5 gisteren

Top-5 afgelopen week

Top-5 afgelopen maand

Overig nieuwsmeer »

Koerslijstmeer »




"Meer dan 1000 consumenten hebben deelgenomen"
Winnaar najaarsactie Bio+ bekend

In de periode van 1 september tot en met 31 oktober heeft Bio+ een najaarsactie gehouden. Bij aankoop van vijf Bio+ producten maakte men kans op één van de 100 boodschappenpakketten, één van de 25 wellness arrangementen of de hoofdprijs: een 8-daagse reis voor 2 personen naar Ibiza.

"Het was voor ons de eerste keer dat we op deze manier een langdurige actie hielden, met onder andere communicatie op ons melkpak, een radiocommercial en social media-campagne", vertelt Kristel Peters van Bio+. "Het bleek een groot succes want meer dan 1000 consumenten hebben deelgenomen en hun aankoopbon ingezonden. Inmiddels zijn alle winnaars bekend en heeft iedereen hun gewonnen prijs ontvangen. En afgelopen donderdag hebben we de hoofdprijs uitgereikt."



Kristel vervolgt: "We hebben door de actie gemerkt dat er veel trouwe Bio+-klanten zijn. De actie heeft er toe bijgedragen dat deze groep is uitgebreid en het is dan extra leuk om mensen blij te mogen maken met één van de mooie prijzen." De hoofdprijs viel in Rijswijk en de reis is inmiddels geboekt. De vliegmiles worden door Bio+ gecompenseerd via www.greenseat.nl.
 
Op de foto overhandigt Kristel Peters van Bio+ de hoofdprijs aan de winnaars. Bio+ werkt op dit moment samen met ongeveer 40 producenten. Gezamenlijk zorgen zij voor een assortiment van meer dan 350 producten. Daarmee bevindt Bio+ zich in alle categorieën van de supermarkt, van vers tot kruidenierswaren en diepvries.

Voor meer informatie: www.bio-plus.nl

Publicatiedatum: 4-12-2017

 



 

Ander nieuws uit deze sector:

18-7-2018 "Bio moet meer zijn dan voeding alleen"
18-7-2018 VS: Albertsons begint met Instacart biologische online supermarkt
16-7-2018 Merendeel Vlaamse consumenten schat milieu-impact aankoop bio-producten laag in
16-7-2018 Wasteless test systeem met 'tht-kortingen' in Nederland
16-7-2018 Nieuw-Zeeland: Heeft de biologische sector nieuwe regels nodig?
12-7-2018 Ekoplaza: eerste 'gifvrije supermarkt' van Nederland
12-7-2018 Bezorgdienst Ekoplaza scoort 7,9 in consumentenonderzoek
12-7-2018 "Onze bio-producten zijn 20 à 30% goedkoper dan nationale merken"
12-7-2018 Dit najaar weer basiscursus productkennis en klantgerichtheid
12-7-2018 Natuurvoedingswinkel Spruit gaat sluiten
11-7-2018 "Klant moet boer helpen duurzamer te worden"
11-7-2018 Rewe publiceert duurzaamheidsrapport 2017
11-7-2018 Bauckhof en Herbaria ontkennen opname producten in schappen dm
5-7-2018 Lidl stopt met verkoop van plastic wegwerpartikelen
5-7-2018 "AH geloofwaardiger in biologisch dan Lidl"
5-7-2018 "Geen btw op bio een nogal ad hoc voorbeeld"
4-7-2018 "Kleinere winkels zorgen dat boeren kleinschaliger kunnen werken"
2-7-2018 Bio-Planet ziet nog potentieel in Wallonië
28-6-2018 Joost Leeflang wordt topman Marqt
28-6-2018 Koelrek valt van laadklep op auto bij Bio-Planet

 

Plaats een reactie:

Naam: *
Woonplaats: *
Email: *
  E-mail weergeven
Bericht: *
code
Voer bovenstaande code in *