Mededelingen

Vacaturesmeer »

Laatste reactiesmeer »

Top-5 gisteren

  • Er is gisteren geen nieuws gepubliceerd.

Top-5 afgelopen week

Top-5 afgelopen maand

Overig nieuwsmeer »

Koerslijstmeer »




Miss Natural wil verbindingen maken op Pureness
"Natuurlijke verzorging wordt mainstream"

Tholen - Miss Natural neemt deel aan de Pureness, het nieuwe onderdeel van de Bio-beurs (17 en 18 januari 2018 in Zwolle). Op Pureness presenteren exposanten op het gebied van beauty, welness en gezondheid die werken met natuurlijke grondstoffen afkomstig uit de biologische landbouw. Ook is er aandacht voor de ontwikkelingen in gezonde en natuurlijke lifestyleproducten met de hoogste kwaliteitseisen. "Ik ben heel benieuwd naar de beurs. Het lijkt me leuk om tijdens Pureness veel mensen te ontmoeten en van onder meer fabrikanten, leveranciers, winkeliers en schoonheidsspecialisten te horen wat er leeft en waar de consument naar op zoek is. Ik wil hen graag via ons platform verbinden met de consument, door ze met elkaar in contact te brengen", vertelt Eva van Zeeland, oprichter van Miss Natural, het platform gericht op natuurlijk leven en biologisch eten.  


Het gratis magazine van Miss Natural.

Eva is van plan om op de Pureness ook een workshop te gaan geven. "Over de invulling hiervan moet ik nog verder nadenken, maar dit is een mooie manier om mensen op een informatieve manier verder te informeren. In de stand zullen we ons gratis magazine Miss Natural uitdelen. En we grijpen graag de kans aan om tijdens de beurs in contact te komen met allerlei andere ondernemers die in de bio-branche actief zijn."

Eva heeft Miss Natural in 2011 opgericht. "Toen stond de markt voor natuurlijke verzorging echt nog in de kinderschoenen en was het vrijwel alleen bij de natuurvoedingswinkels verkrijgbaar. Het wordt nu mainstream en zelfs de grote ketens komen met zogenaamd helemaal natuurlijke producten." Ze geeft aan dat de bewustwording over natuurlijke verzorging nog veel minder groot is dan over bijvoorbeeld biologisch eten. "Miss Natural richt zich op mensen die openstaan voor verandering. De meeste mensen beginnen met bewustwording voor eten en gaan daarna nadenken over wat ze eigenlijk op hun huid smeren. We leggen hen graag uit waarom ze het beste voor natuurlijke verzorgingsproducten kunnen kiezen. Je bent zelf ook een milieu, je doet het voor je lichaam. Dan beseffen ze vaak dat ze inderdaad geen toxische stoffen op hun lichaam willen smeren, omdat dit opgenomen wordt door de huid."


Eva van Zeeland.

Miss Natural is druk met de ontwikkeling van een nieuw concept. "We blijven natuurlijk focussen op biologisch eten en natuurlijke huidverzorging, maar daar gaan we dansen en liefde aan toevoegen. In het vernieuwde logo staat; Eat Dance Love. Ik ga zelf dansend door het leven en ik hoop dat ik meer vrouwen aan het dansen krijg hiermee. Ook wil Miss Natural zich meer gaan focussen op hoe vrouwen een betere balans kunnen creŽren tussen hard werken en rust nemen."  

Voor meer informatie:

Eva van Zeeland
Miss Natural Lifestyle
Zandheuvel 52B
4901 HW Oosterhout
06 10805513
eva@missnatural.nl
www.missnatural.nl

Publicatiedatum: 12-10-2017
Auteur: Lenneke Pors-Schot
Copyright: www.biojournaal.nl

 



 

Ander nieuws uit deze sector:

23-2-2018 Grotere vraag naar biologische verzorgingsproducten
14-2-2018 "Schoonmaakindustrie houdt fabels al generaties lang in stand"
12-2-2018 Purple Light: Limited Edition van Dr. Hauschka
9-2-2018 "Nieuwe groeifase voor duurzame cosmetica dankzij Amazon"
8-2-2018 Nieuwe Botanique lichaamsverzorging
6-2-2018 "Bewustzijn over natuurlijke verzorgingsproducten blijft achter"
31-1-2018 Driedubbel prijs met biologische Argan-handcrŤme
17-1-2018 Pieter Hofland: "Vijf jaar geleden werd ik nog uitgelachen"
16-1-2018 Mannenverzorgingslijn Kaerel skin care debuteert op Bio-beurs
11-1-2018 Zwarte tandpasta voor wittere tanden?
8-1-2018 AloŽ Vera-producten van Excealoe nieuw op Bio-beurs
22-12-2017 Apothekers en salons maken vergroeningsslag door
22-12-2017 OshaKits.com introduceert bioafbreekbare desinfectiemateriaal
7-12-2017 Zuid-Afrikaans bos groeit dankzij Oh-lief
6-12-2017 "Badkamerritueel is veranderd"
5-12-2017 Formule Shangri-La vernieuwd
22-11-2017 OliŽn Tisserand Aromatherapy krijgen nieuw design
3-11-2017 Green Soap Company neemt Driehoek over van Unilever
2-11-2017 Ecodenta nieuw bij UniPharma
31-10-2017 …minence Organic Skin Care gaat terug naar de oorsprong

 

Plaats een reactie:

Naam: *
Woonplaats: *
Email: *
  E-mail weergeven
Bericht: *
code
Voer bovenstaande code in *