Mededelingen

Vacaturesmeer »

Laatste reactiesmeer »

Top-5 gisteren

  • Er is gisteren geen nieuws gepubliceerd.

Top-5 afgelopen week

Top-5 afgelopen maand

Overig nieuwsmeer »

Koerslijstmeer »




Nieuwe Air France-dochter Joon zet in biologisch

Air France presenteerde eerder deze week Joon, een nieuwe luchtvaartmaatschappij, gericht op vrolijke, jonge mensen voor wie reizen de normaalste zaak van de wereld is. "Joon is voor iedereen die op zoek is naar een nieuwe reiservaring. We zitten qua prijs tussen de traditionele luchtvaartmaatschappijen en de low-cost aanbieders", aldus Franck Terner, CEO van Air France. Air France ziet Joon als een belangrijke complementaire dienst om marktaandeel marktaandeel terug te winnen in deze zeer competitieve branche.

Jean-Michel Mathieu, CEO van Joon, vult daarop aan: "Air France' kleine zusje breekt met tradities en komt met een ervaring die verder gaat dan alleen het luchtruim." De catering is 'free of charge' in business class en een betaalde optie in economy class. Reizigers kunnen kiezen uit tal van maaltijden, waarvan 20% biologisch. Dranken zijn kosteloos voor alle reizigers. De koffie van Segafredo is standaard biologisch. 

Voor meer informatie: www.flyjoon.com


Publicatiedatum: 28-9-2017

 



 

Ander nieuws uit deze sector:

16-1-2018 Bistro De Stadshoeve ontvangt EKO-keurmerk Horeca Goud
15-1-2018 Masterclasses en proeverijen op Foodplein Bio-beurs
10-1-2018 Horeca zet in op zoutbewust eten
10-1-2018 Bronzen EKO-keurmerk voor cateraar De Goede Snackbar
10-1-2018 BookDinners: alternatief voor 'dure' boekingssites
2-1-2018 Omzetstijging Exki, maar ook nettoverlies toegenomen
22-12-2017 Afrekenen per gram in Gentse restaurant Lekker GEC
21-12-2017 "Goede voeding om gezond te groeien en te spelen"
21-12-2017 "De groene beweging begint zich te verspreiden in Nederland"
18-12-2017 Vooral festivals populair in groeiende evenementensector
15-12-2017 Nieuw duurzaam restaurant op de Westergasfabriek
13-12-2017 Proeverijen op het Foodplein van de Bio-beurs
11-12-2017 "Tien jaar geleden bio een hype, nu steeds meer grond voor"
5-12-2017 Duurzame inzameling van horeca-afval in Rotterdam
23-11-2017 Omzet leden Koninklijke Horeca Nederland in 2016 met 6,5% gestegen
22-11-2017 Rode Duivels danken WK-kwalificatie aan bio-dieet
21-11-2017 "Bouillon nieuwe thee, koffie en anti-katerdrank ineen"
16-11-2017 Verstrade: nieuw online foodplatform voor de horecamarkt
15-11-2017 Sprice bio-ijsjes genomineerd voor Horecava Innovation Award 2018
15-11-2017 Restaurant Natuurlijk winnaar horeca duurzaamheidsaward

 

Plaats een reactie:

Naam: *
Woonplaats: *
Email: *
  E-mail weergeven
Bericht: *
code
Voer bovenstaande code in *