Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

'Najaarspiek' in plaats van najaarsdip

Tholen - Het is een indrukwekkende lijst. Tot eind november staat bij TerraSana 12 beurzen en evenementen op de planning. Variërend van de BioXpo/VitaSana in Brussel tot de Nordic Organic Food Fair in Malmö en van de Terra Naturkost in Berlijn tot de Biocultura in Madrid. Er zitten ook verschillende evenementen tussen die op consumenten gericht zijn, zoals de Veggiefair op landgoed de Olmenhorst in Lisserbroek (16-17 september) en eind oktober VegFestNL in Utrecht. Net als veel andere bedrijven heeft TerraSana dus duidelijk geen last van een najaarsdip. "We hebben altijd twee pieken in het jaar. In januari en februari ligt de focus op onder meer de Bio-beurs en BIOFACH, de komende maanden is het echt van alles wat", vertelt Samantha Barry.



Samantha is binnen TerraSana verantwoordelijk voor de inrichting van de stands en kramen op de verschillende evenementen. Ze vertelt dat TerraSana de komende maanden vooral zal focussen op de promotie van diverse (ver)nieuw(d)e producten. "Er komt een compleet nieuwe chocoladelijn aan, de broodlijn is vernieuwd en uitgebreid. En onlangs hebben we Triangles geïntroduceerd. Deze glutenvrije hartige snacks zullen we de komende tijd op alle evenementen volop onder de aandacht gaan brengen. Triangles bevatten doordat ze met behulp van een hittepers gestanst zijn 50% minder vet dan reguliere tortillachips. Ook zorgt deze manier voor een iets stevige, knapperige bite."
 


Ze geeft aan dat ze voor de stand met een vast format werken. "Wel is de uiteindelijke invulling natuurlijk afhankelijk van de grootte van de beurs of het evenement waar we staan. Op diverse beurzen pakken we groots uit, terwijl we op bepaalde evenementen juist voldoende hebben aan een kraam. Het grootste verschil tussen de business-to-business en op consumenten gerichte evenementen is voor ons dat we op de laatstgenoemde onze producten ook mogen verkopen. Bij business-to-business laten we vooral proeven en vertellen we meer over de gang van zaken binnen het bedrijf. Daar staan we ook meer met een eigen stand om echt te laten zien wie we zijn. Het verkoopteam is op dergelijke evenementen vaak verantwoordelijk voor de bemanning van de stand, zij kennen immers de meeste klanten."

Voor meer informatie:

Samantha Barry
TerraSana
Waaier 10
2451 VV Leimuiden
0172 503333
samantha.barry@terrasana.nl
www.terrasana.nl