Mededelingen

Vacaturesmeer »

Laatste reactiesmeer »

Top-5 gisteren

  • Er is gisteren geen nieuws gepubliceerd.

Top-5 afgelopen week

Top-5 afgelopen maand

Overig nieuwsmeer »

Koerslijstmeer »




'Najaarspiek' in plaats van najaarsdip

Tholen - Het is een indrukwekkende lijst. Tot eind november staat bij TerraSana 12 beurzen en evenementen op de planning. Variërend van de BioXpo/VitaSana in Brussel tot de Nordic Organic Food Fair in Malmö en van de Terra Naturkost in Berlijn tot de Biocultura in Madrid. Er zitten ook verschillende evenementen tussen die op consumenten gericht zijn, zoals de Veggiefair op landgoed de Olmenhorst in Lisserbroek (16-17 september) en eind oktober VegFestNL in Utrecht. Net als veel andere bedrijven heeft TerraSana dus duidelijk geen last van een najaarsdip. "We hebben altijd twee pieken in het jaar. In januari en februari ligt de focus op onder meer de Bio-beurs en BIOFACH, de komende maanden is het echt van alles wat", vertelt Samantha Barry.



Samantha is binnen TerraSana verantwoordelijk voor de inrichting van de stands en kramen op de verschillende evenementen. Ze vertelt dat TerraSana de komende maanden vooral zal focussen op de promotie van diverse (ver)nieuw(d)e producten. "Er komt een compleet nieuwe chocoladelijn aan, de broodlijn is vernieuwd en uitgebreid. En onlangs hebben we Triangles geïntroduceerd. Deze glutenvrije hartige snacks zullen we de komende tijd op alle evenementen volop onder de aandacht gaan brengen. Triangles bevatten doordat ze met behulp van een hittepers gestanst zijn 50% minder vet dan reguliere tortillachips. Ook zorgt deze manier voor een iets stevige, knapperige bite." 
 


Ze geeft aan dat ze voor de stand met een vast format werken. "Wel is de uiteindelijke invulling natuurlijk afhankelijk van de grootte van de beurs of het evenement waar we staan. Op diverse beurzen pakken we groots uit, terwijl we op bepaalde evenementen juist voldoende hebben aan een kraam. Het grootste verschil tussen de business-to-business en op consumenten gerichte evenementen is voor ons dat we op de laatstgenoemde onze producten ook mogen verkopen. Bij business-to-business laten we vooral proeven en vertellen we meer over de gang van zaken binnen het bedrijf. Daar staan we ook meer met een eigen stand om echt te laten zien wie we zijn. Het verkoopteam is op dergelijke evenementen vaak verantwoordelijk voor de bemanning van de stand, zij kennen immers de meeste klanten."

Voor meer informatie:

Samantha Barry
TerraSana
Waaier 10
2451 VV Leimuiden
0172 503333
samantha.barry@terrasana.nl
www.terrasana.nl

Publicatiedatum: 11-9-2017
Auteur: Lenneke Pors-Schot
Copyright: www.biojournaal.nl

 



 

Ander nieuws uit deze sector:

22-1-2018 Fotoreportage exposanten Bio-beurs 2018
22-1-2018 "Bezoek Koningin Máxima erkenning voor jarenlange arbeid"
22-1-2018 Verslag Máxima op Bio-beurs in Blauw Bloed
22-1-2018 'Het Deense voorbeeld' op BIOFACH 2018
19-1-2018 Fotoreportage 'Koninklijke' Bio-beurs 2018
17-1-2018 Beursplattegrond van exposanten Bio-beurs
17-1-2018 Avondklas over de giraf en de jakhals in onze communicatie
17-1-2018 "Zo'n mix van branchevertegenwoordigers op congresniveau tamelijk uniek"
16-1-2018 Maurits Groen opent tweede dag Bio-beurs
16-1-2018 Op de Bio-beurs: workshop over EKO-leer
16-1-2018 Inschrijving Gaia Green Awards 2018 geopend
15-1-2018 "Hoe helpt techniek de ecologie verder?"
15-1-2018 Eerste editie Pureness en BioMechaTech op Bio-beurs 2018
15-1-2018 Première film koolstofboeren op de Bio-beurs
12-1-2018 Fotoreportage: bio groeiende op Horecava 2018
12-1-2018 Consumenten verleiden tot een natuurvoedingslifestyle
11-1-2018 18 december: workshop over voedseltransitie
11-1-2018 Vernieuwingen bij TerraSana worden zichtbaar op Bio-beurs
9-1-2018 10-punten Expertplan geeft visie op duurzamer Nederland
9-1-2018 "Geur krachtige marketingtool voor winkeliers"

 

Plaats een reactie:

Naam: *
Woonplaats: *
Email: *
  E-mail weergeven
Bericht: *
code
Voer bovenstaande code in *