Mededelingen

Vacaturesmeer »

Laatste reactiesmeer »

Top-5 gisteren

Top-5 afgelopen week

Top-5 afgelopen maand

Overig nieuwsmeer »

Koerslijstmeer »




'Najaarspiek' in plaats van najaarsdip

Tholen - Het is een indrukwekkende lijst. Tot eind november staat bij TerraSana 12 beurzen en evenementen op de planning. VariŽrend van de BioXpo/VitaSana in Brussel tot de Nordic Organic Food Fair in MalmŲ en van de Terra Naturkost in Berlijn tot de Biocultura in Madrid. Er zitten ook verschillende evenementen tussen die op consumenten gericht zijn, zoals de Veggiefair op landgoed de Olmenhorst in Lisserbroek (16-17 september) en eind oktober VegFestNL in Utrecht. Net als veel andere bedrijven heeft TerraSana dus duidelijk geen last van een najaarsdip. "We hebben altijd twee pieken in het jaar. In januari en februari ligt de focus op onder meer de Bio-beurs en BIOFACH, de komende maanden is het echt van alles wat", vertelt Samantha Barry.



Samantha is binnen TerraSana verantwoordelijk voor de inrichting van de stands en kramen op de verschillende evenementen. Ze vertelt dat TerraSana de komende maanden vooral zal focussen op de promotie van diverse (ver)nieuw(d)e producten. "Er komt een compleet nieuwe chocoladelijn aan, de broodlijn is vernieuwd en uitgebreid. En onlangs hebben we Triangles geÔntroduceerd. Deze glutenvrije hartige snacks zullen we de komende tijd op alle evenementen volop onder de aandacht gaan brengen. Triangles bevatten doordat ze met behulp van een hittepers gestanst zijn 50% minder vet dan reguliere tortillachips. Ook zorgt deze manier voor een iets stevige, knapperige bite." 
 


Ze geeft aan dat ze voor de stand met een vast format werken. "Wel is de uiteindelijke invulling natuurlijk afhankelijk van de grootte van de beurs of het evenement waar we staan. Op diverse beurzen pakken we groots uit, terwijl we op bepaalde evenementen juist voldoende hebben aan een kraam. Het grootste verschil tussen de business-to-business en op consumenten gerichte evenementen is voor ons dat we op de laatstgenoemde onze producten ook mogen verkopen. Bij business-to-business laten we vooral proeven en vertellen we meer over de gang van zaken binnen het bedrijf. Daar staan we ook meer met een eigen stand om echt te laten zien wie we zijn. Het verkoopteam is op dergelijke evenementen vaak verantwoordelijk voor de bemanning van de stand, zij kennen immers de meeste klanten."

Voor meer informatie:

Samantha Barry
TerraSana
Waaier 10
2451 VV Leimuiden
0172 503333
samantha.barry@terrasana.nl
www.terrasana.nl

Publicatiedatum: 11-9-2017
Auteur: Lenneke Pors-Schot
Copyright: www.biojournaal.nl

 



 

Ander nieuws uit deze sector:

20-9-2017 Gaia Green Awards uitgereikt op Gastvrij Rotterdam
20-9-2017 Pionieren in de BD-landbouw: wat nemen we mee naar de toekomst?
19-9-2017 Lezingenprogramma SEKEM - Sociaal ondernemen brengt de woestijn tot bloei
19-9-2017 Blubber, blijdschap en bio tijdens de Veggie Fair
19-9-2017 26 september: Thema-avond Landbouw in Sķdwest-Frysl‚n
18-9-2017 10 oktober: Congres 'Biodynamisch en de 'vrije' markteconomie'
18-9-2017 Meer bio afdwingen met de wortel of de tak?
18-9-2017 Open Bedrijvendag bij De Hobbit: 1 oktober
18-9-2017 Interactieve kennismiddag over voeding, gezondheid en balans
15-9-2017 Bio en duurzaam hand in hand tijdens PuurFair Genoegdag
14-9-2017 Festival bij De Groene Passage: 8 oktober
13-9-2017 Bio10daagse in teken van biodiversiteit, bodemvruchtbaarheid en diervriendelijkheid
13-9-2017 "Bio-sector biedt systeembenadering voor een systeemfout"
13-9-2017 BIOFACH waagt stap naar Zuidoost-AziŽ
11-9-2017 "Vraag naar biologische gewassen groeit over volle breedte extreem hard"
8-9-2017 Veggie Fair ook dit jaar plastic-arm
7-9-2017 26 t/m 30 september: Open Dagen Bejo
7-9-2017 Aftrap Bio10daagse met kunst(mest) in het Rijksmuseum
6-9-2017 17 september: Open Dag Landgoed Bleijendijk
6-9-2017 8 november: partnerlunch Biologische Varkenshouders

 

Plaats een reactie:

Naam: *
Woonplaats: *
Email: *
  E-mail weergeven
Bericht: *
code
Voer bovenstaande code in *