Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Googly Fruit lanceert lijn biosnacks op Britse markt

Na een overeenkomst met Superdrug gesloten te hebben zal het assortiment van het Britse bedrijf Googly Fruit, producent van kindersnacks, voor het eerst ook in de reguliere Britse winkelschappen liggen. 




Het merk, dat momenteel alleen nog te koop is bij Ocado, produceert biosnacks met milde smaken die bij kinderen in de smaak zullen vallen. De producten liggen vanaf deze zomer in de winkel.

De lijn telt drie producten: krokant gepoft fruit, dat aanbevolen wordt als alternatief voor chips, knapperige fruit, op basis van 100% puur fruit en knijpfruit, dat telt als één portie van de dagelijks aanbevolen hoeveelheid en geen smaakstoffen of conserveermiddelen bevat. 

Googly Fruit heeft heeft veel lof gekregen voor de manier waarop zij groenten en fruit verwerkt in haar producten zodat deze meer aanspreken bij kinderen. 

Tegelijk met de introductie in de winkels zal het merk ook een pr-campagne starten om andere retailers over te halen de Googly Fruit-snacks ook aan hun assortiment toe te voegen.

Publicatiedatum: