Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Met karamel-zeezout crispies

mymuesli viert 10-jarig jubileum met gouden koker

mymuesli bestaat tien jaar. Ter ere van dit jubileum presenteert het Duitse customized mueslimerk de Golden Granola limited edition. Een mix van de meest populaire ingrediënten in combinatie met een nieuwe verrassing: karamel-zeezout crispies. Voorzien van een design met gouden logo, heeft deze koker een luxe uitstraling. Daarnaast brengt mymuesli een gouden voorraadblik uit bij deze jubileum editie.



Tien jaar muesli

Wat tien jaar geleden in Duitsland begon als een spontaan idee van drie studenten tijdens een autorit, is inmiddels uitgegroeid tot een internationaal custom-mixed mueslimerk. Het online samenstellen van een individuele mueslimix bleek vanaf de start in 2007 een gewild concept en binnen no time was de eerste voorraad compleet uitverkocht. Dat leidde een jaar later tot uitbreiding in Europa en na Engeland en Zwitserland, deed mymuesli ook Nederland aan.

Binnen vijf jaar breidden de drie initiatiefnemers Hubertus Bessau, Philipp Kraiss en Max Wittrock van het handmatig vullen van de mueslikokers in Passau uit naar een fabriek met een speciale mueslimix machine net buiten het historische centrum. Deze innovatie maakte het mogelijk om als eerste merk wereldwijd 566 biljard muesli's te mixen. De online formule van mymuesli werd in 2009 met de opening van de allereerste mymuesli store in Passau doorvertaald naar een offline concept met verschillende kant-en-klaar mixen, biologische koffie en verse Bircher-Muesli.

Inmiddels heeft mymuesli 50 fysieke winkels, verspreid over Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Zweden en sinds eind 2016 ook Nederland. Het assortiment is tevens uitgebreid met handige mymuesli2go producten, limited edition kokers en een online keuze van maar liefst 80 verschillende biologische ingrediënten.

"Zelfs na tien jaar voelt het alsof we net met mymuesli zijn gestart, terwijl we alweer op reis zijn naar een volgend - voor ons nog onbekend - avontuur. We kijken dan ook uit naar alle nieuwe ontwikkelingen en uitdagingen die de komende tien jaar op ons pad gaan komen", aldus de drie oprichters Hubertus, Philipp en Max.

Limited edition

Het 10-jarig jubileum viert mymuesli met een speciale Golden Granola limited edition. Een mix van de meest populaire ingrediënten gecombineerd met karamel-zeezout crispies en krokante granola. De karamel-zeezout crispies worden tevens als nieuwste ingrediënt toegevoegd aan de online mixer voor het creëren van eigen combinaties.

Voor meer informatie: www.mymuesli.nl
Publicatiedatum: