Mededelingen

Vacaturesmeer »

Laatste reactiesmeer »

Top-5 gisteren

  • Er is gisteren geen nieuws gepubliceerd.

Top-5 afgelopen week

Top-5 afgelopen maand

Overig nieuwsmeer »

Koerslijstmeer »




Lazuur Food community gaat verder onder Co÷peratie Odin

Op 3 april draagt Lazuur food community Wageningen haar winkel over aan Co÷peratie Odin UA. De winkel gaat vanaf dat moment door onder de nieuwe naam Odin, maar vanuit hetzelfde gedachtegoed. In een brief aan de klanten legt Inno Kock uit dat hij na 33 jaar als ondernemer werkzaam te zijn geweest een nieuwe invulling gaat geven aan zijn idealen: "Ik denk in Odin een ideale en waardige organisatie te hebben gevonden, waar ik met het volste vertrouwen de winkel aan overdraag."

Al ruim 30 jaar is Odin een belangrijke leverancier van de biologische levensmiddelenwinkel Lazuur en zijn voorgangers, waaronder Buys&Ko. Odin is dus geen onbekende partij voor de klanten van Lazuur. Merle Koomans, commercieel directeur Odin: "We zijn trots dat we in Wageningen onze twintigste Odin-winkel mogen openen. We willen daar graag samen met de medewerkers, leveranciers en uiteraard met de klanten een succes van maken. We proberen we de overgang naar Odin voor iedereen dan ook zo prettig mogelijk te maken. Denk daarbij bijvoorbeeld aan zoveel mogelijk behoud van de vertrouwde producten in de winkel en de vaste medewerkers."

Op donderdag 6 april zal de winkel opengaan onder de nieuwe naam Odin. Klanten van de winkel in Wageningen hebben net als de klanten van de overige Odin-winkels de mogelijkheid zich aan te sluiten bij de co÷peratie. Zo kunnen zij hun producten met ledenvoordeel kopen en dragen zij tegelijkertijd bij aan de idealen van Odin.

Voor meer informatie: www.odin.nl

Publicatiedatum: 15-3-2017

 



 

Ander nieuws uit deze sector:

28-4-2017 "Supermarkten vergeten social media te benutten"
25-4-2017 Grote retailers present op eerste Indiase bio-beurs
24-4-2017 Biologisch ontbijt als brandstof voor koningsspelen
20-4-2017 Bio-Planet krijgt kapitaalinjectie van 30 miljoen euro
20-4-2017 Gangbare consumenten: Beschikbaarheid en prijs bepaalt keuze voor bio-producten
13-4-2017 Paaseitjes zoeken bij Gimsel
12-4-2017 Reese Witherspoon 'ambassadrice' voor de bio-sector
11-4-2017 'Lekker met minder suiker'-campagne bij Koffietijd
11-4-2017 Zweedse trend: uien- en knoflookzaden door de yoghurt
11-4-2017 "Grote bedrijven zetten sociale aspect bio-handel onder druk"
10-4-2017 "Bio-supermarkten kampioen verspilling"
10-4-2017 Yakso TukTuk ook aandachtstrekker op winkelvloer
10-4-2017 Succesvolle eerste workshop Klantgerichte Verkooptraining bij Natudis
5-4-2017 Ook dit jaar weer: winactie Ekoland paascampagne
4-4-2017 Ook Ede nu Odin co÷peratiewinkel
4-4-2017 Actieweken stimuleren suikerbewustzijn bio-supermarktklant
28-3-2017 Stoot Costco Whole Foods van de troon?
27-3-2017 Geslaagd Lentefeest bij Natuurwinkel
27-3-2017 Whole Foods droom wordt nachtmerrie
23-3-2017 Natuurwinkel viert de lente

 

Plaats een reactie:

Naam: *
Woonplaats: *
Email: *
  E-mail weergeven
Bericht: *
code
Voer bovenstaande code in *