Alwin geeft aan dat ze ook bij Mr. Goodiebag merken dat de aandacht voor biologisch toeneemt. "We hebben in de afgelopen 5 jaar al zoveel merkcontacten opgebouwd. We gaan voor bijzondere merken die passen bij de trend van biologisch en vegan. Er is een Food-editie en een Beauty-editie. In beide edities zien we de laatste jaren echt een stijgende lijn als het gaat om het aantal 'groene' bedrijven. We zien ook duidelijke verschillen tussen de gasten, de groep bloggers die op het Food-evenement afkomen is veel diverser. Er zitten meer mannen tussen en meer mensen uit de leeftijdsgroep 25+." Mr. Goodiebag organiseert deze evenementen ook al over de grens. "Onze bloggerevents organiseren wij in vijf verschillende landen binnen Europa, het concept De Proefparade is inmiddels al in drie landen vertegenwoordigd."
Koken met de producten van Yakso.
Mediterraans koken met TerraSana
Sarah de Jong van TerraSana vertelt dat de bloggers aan de slag zijn gegaan met producten uit de compleet vernieuwde Mediterrane lijn. "De bloggers mochten lekker zelf kokkerellen met onze mediterrane producten. Zo konden ze onder andere quesedilla's maken met onze piadina wraps en pastasalade met de glutenvrije premium pasta's. Ook kon er volop geproefd worden van de nieuwe soepen, dips en pesto's", vertelt Sarah. Het eindresultaat, een mooi opgemaakt bord, kon op de foto worden gezet in de 'fotostudio'. "Deze foto's zijn gedeeld op social media met #terrasanachallenge. De winnaar wordt binnenkort bekend gemaakt."Voor meer informatie: www.mrgoodiebag.nl, www.terrasana.nl