Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

De Smaakspecialist stelt Directeur Commercie en Duurzaamheid aan

Maarten de Leng vervult vanaf heden de nieuwe functie van Directeur Commercie en Duurzaamheid bij de Smaakspecialist. De Smaakspecialist heeft de afgelopen jaren een grote ontwikkeling en professionalisering doorgemaakt. Met een assortiment van zo'n 700 biologische producten onder de merken Smaakt, BioToday en RAW Organic Food, ruim 2.000 unieke afleveradressen en exportklanten in meer dan 20 landen, is de Smaakspecialist inmiddels een serieuze speler in de markt van biologische levensmiddelen.



Om de groei en ambities mede te realiseren heeft de Smaakspecialist Maarten de Leng aangesteld als Directeur Commercie en Duurzaamheid. Maarten de Leng is geen onbekende bij de Smaakspecialist. Het afgelopen jaar richtte hij zich al op diverse grote impact projecten binnen het bedrijf. Directeur en oprichter Pieter Dirven: "Ons team bestaat inmiddels uit meer dan 30 medewerkers, het bedrijf blijft groeien en onze ambities zijn groot. Dit alles willen we realiseren vanuit onze drive om verantwoorde voeding toegankelijk te maken voor iedereen. De match met Maarten om dit mede te begeleiden is goed. Een duurzaam ondernemer met een bewezen track record als het gaat om het verbinden van maatschappelijk toegevoegde waarde en business. Voor mij de basis onder het opereren van de Smaakspecialist in de markt."

Maarten de Leng kijkt uit naar zijn nieuwe rol binnen de Smaakspecialist, waarin hij verantwoordelijk is voor sales, marcom en duurzaamheid: "Afgelopen jaar heb ik mede aan de basis mogen staan van het foodplatform Organic Kitchen, het lesprogramma Kidsproef en het BioProeflokaal. Drie projecten die onderschrijven dat de Smaakspecialist de daad bij het woord voegt voor wat betreft het waarmaken van de duurzame ambities. Komend jaar zullen we dit verder invullen met de mijlpaal om daadwerkelijk de transitie naar een social venture te maken. Dit in samenspel met de innovatie- en verkoopkracht van de Smaakspecialist en de toegevoegde waarde die we leveren in de biologische markt in binnen- en buitenland, geeft mij enorm veel energie."
 
Voor meer informatie: www.desmaakspecialist.nl
Publicatiedatum: