Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Volkert Engelsman, ondernemer buiten de gebaande paden:
"Falen? Je hebt het tenminste geprobeerd"
Hij was 29 in het roerige jaar 1990 toen hij zijn eigen bedrijf begon. Een jaar vol sociaal-maatschappelijke veranderingen. Volkert Engelsman, oprichter van biologische groenten- en fruithandel Eosta, heeft pieken en dalen gekend, vertelt hij aan RTL Z. Inmiddels mag hij zich met zijn bedrijf scharen tot de top 10 dc's in Nederland én staat er financieel goed voor. Het in Waddinxveen gevestigde bedrijf koopt in groenten en fruit van telers wereldwijd, en verkoopt deze door aan diverse Europese supermarkten. In Nederland zijn de producten bij EkoPlaza, Albert Heijn en Jumbo verkrijgbaar.
Binnenkort verschijnen meerdere artikelen op Biojournaal, waarin Volkert Engelsman zijn verhaal doet over de ontwikkelingen in het afgelopen jaar, zijn True Cost of Food- campagne, en zijn verwachtingen over het huidige jaar.