Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Zweden: discounter Netto focust op biologisch

De discountketen Netto gaat zich meer richten op biologische producten. De keten heeft in Zweden een nieuw biologisch assortiment geïntroduceerd, terwijl het bedrijf in Denemarken een wedstrijd met biologische producten als thema is begonnen. Netto introduceert dit jaar een nieuw biologisch huismerk onder de naam Go Eko (Go Organic). De keten wil hiermee inspelen op de groeiende populariteit van bioproducten in Zweden. In 2015 kwam de omzet in Zweden van biologische producten neer op 2,2 miljard euro, wat jaar op jaar een toename is van 39%. Het aandeel aan bioproducten in de Zwitserse supermarktsector kwam neer op 7,7%, wat jaar op jaar een toename is van 2,1%.

Bron: igd.com
Publicatiedatum: