Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Koudgeperste sappen Naturalicious nu ook in retail

Albert Heijn en Marqt gaan vanaf december als eerste de verse rauwe, koudgeperste juices van Naturalicious voeren. Ondanks de vraag van consumenten, waren supermarkten tot nu toe terughoudend om rauwe sappen te voeren vanwege de beperkte houdbaarheid. Naturalicious heeft exclusief voor de supermarkt een eigen lijn ontwikkeld: de Smart Line. De 100 procent groenten- en fruitsappen zijn verkrijgbaar in vier smaken met een introductieprijs van 2.50 euro. De sappen zijn langer houdbaar door het gebruik van hogedruk technologie (HPP), koudgeperst en vrij van kunstmatige toevoegingen. De sappen zijn verkrijgbaar bij Albert Heijn en Marqt.



De Smart line van Naturalicious is er in vier smaakcombinaties:
  • The Force: een blend van rode biet, wortel, komkommer, appel, acerola, blauwe bes, limoen en gember.
  • Drunk in love: een lichte en zoete combinatie van watermeloen, ananas en limoen.
  • Coco Beach: een heldere en tropische blend van kokoswater, mango en passievrucht.
  • Power Plant: venkel, boerenkool, spinazie en komkommer.

"Eindelijk echt eerlijke sappen"

"We zijn echt trots dat we als eerste merk worden omarmd door deze premium supermarkten. Ons doel is om de superpowers uit de natuur beschikbaar te maken voor iedereen. Met onze focus op innovatie gaan we onze reputatie als 'gamechanger' binnen de categorie waarmaken", zegt Michel van den Bergh, directeur van Naturalicious. "We zijn al bezig met grote partners binnen de vending machine industrie over de vraag hoe we de automaten op stations, traffic hubs zoals als vliegvelden en treinstations, scholen kunnen veroveren. Overal waar rauwe, koudgeperste juices tot voor kort niet welkom waren vanwege de beperkte houdbaarheid, ligt onze markt."

Voor meer informatie: nl.naturalicious.eu
Publicatiedatum: