Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Binnenkort nieuwe producten geïntroduceerd

Axxent Masters in Tea viert 10-jarig jubileum

10 jaar geleden hadden de ondernemers achter Axxent Masters in Tea een droom: de 'saaie' theewereld veranderen en frisse innovatieve theeconcepten introduceren. Ze wilden af van het traditionele sopzakje en de typisch Nederlandse 1-2-3-thee cultuur. Vandaag heffen Arnoud Francken en Marcel Vogel, oprichters van Axxent Masters in Tea, het glas en kijken ze terug op tien mooie en enerverende jaren. Dat ze na al die jaren nog steeds succesvol zijn, blijkt wel uit de stevige positie die ze inmiddels met hun theebedrijf innemen. Voorzichtig schalen ze zich zelf in als de nummer 4 van Nederland, met klanten in meer dan 25 landen.



Vrij snel na de start op 27 september 2006 kwam de introductie van T'amore, tea with a little spoon. Een concept dat nog altijd verkrijgbaar is bij de betere grand cafés, hotels en restaurants. Ook Julia's op NS stations serveert deze thee. Niet lang daarna volgden vele andere creatieve concepten, waarbij prima kwaliteiten, betaalbare prijzen, beleving en een aantrekkelijke verpakking centraal staan.

De gebogen X-en in het logo vormen een kopje met twee curven die de stoom van thee aangeven. De twee X-en staan tevens voor de X-factor, waarmee het bedrijf aangeeft onderscheidend te werk te gaan. Het Fairtrade Bio assortiment Tea of Life heeft inmiddels haar weg gevonden naar diverse ministeries, bedrijven, scholen en instellingen. Het assortiment van Sunleaf Original Teas draagt het zegel van de Fair-grounds Foundation. Een ANBI stichting door beide heren opgericht met als doel iets goeds terug te doen voor het land waar ze thee vandaan halen. Van elke kilogram Sunleaf thee gaat 0,50 euro naar de Foundation en inmiddels zijn er vijf mooie kinderdagverblijven gebouwd in Sri Lanka waar de kinderen van theepluksters een veilig en schoon onderkomen hebben. Axxent levert niet alleen eigen merken, maar verzorgt voor een groot aantal retailers, koffiebranders en groothandels ook het private label thee.

Ter gelegenheid van het 10-jarig jubileum zullen diverse producten worden geïntroduceerd en zal op gepaste wijze met relaties worden stilgestaan bij dit heuglijke feit.
Publicatiedatum: