Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Succesvolle samenwerking tussen Ekoplaza, Weerribben Zuivel en WaterReijk Marketing

Geslaagde 'Pak je Kans' actie bij Ekoplaza

Met meer dan duizend deelnemers is de 'Pak je Kans' actie, waaraan meer dan 70 Ekoplaza winkels door heel Nederland aan mee hebben gedaan, een succes geworden. De klanten van Ekoplaza maakten, tijdens de twee actieweken, kans op één van de tien uniek uitjes in het mooie Nationaal park Weerribben-Wieden. De actie is een onderdeel van de 'Pak je Rust'-campagne die in april gelanceerd is op initiatief van WaterReijk Marketing in samenwerking met Weerribben Zuivel, Natuurmonumenten, Staatsbosbeheer en ondernemers uit de regio.



Bij aankoop van een Weerribben Zuivel product zijn actiekaarten uitgedeeld met daarop een actiecode. Door de actiecode in te voeren op de speciale actiewebsite maakten alle deelnemers kans op een heerlijk weekendje weg in Nationaal Park Weerribben-Wieden, het gebied waar de koeien van Weerribben Zuivel grazen. In totaal zijn er meer dan vijftienhonderd actiecodes ingevoerd. Met deze campagne is de regio Weerribben-Wieden landelijk onder de aandacht gebracht. De winnaars krijgen vandaag (22 september) een e-mail.



Voor meer informatie: contact@weerribbenzuivel.nl
Publicatiedatum: