Fotoreportage: Recordaantal Nederlanders op BIOFACH 2016
Klik hier om de fotoreportage met de Nederlanders op de BIOFACH te bekijken.
De beursbezoekers konden kennismaken met een aantal compleet nieuwe Nederlandse bio-merken. Zo toonde Dafco in hal 1 de gloednieuwe biologische glutenvrije productlijn Orga-Nice! En heeft Bio+ er sinds de BIOFACH met het nieuwe merk Only Organic een 'internationaal broertje' bij (zero % artificial additives). Traîteur De Oorsprong presenteerde de nieuwe internationale naam 'Origins of Food' en de IJshoeve presenteerde ijs en kaas onder het nieuwe merk Happy Mrs. Jersey.
Diverse bedrijven maakten hun debuut op de BIOFACH. Dit gold bijvoorbeeld voor onoff spices!, Happy Mrs. Jersey (De IJshoeve), Leev, Bioriginal Europe, Heerlijkheid Mariënwaerdt, Verbruggen Juice Trading, BioSpirits, BioFutura en Your Superfoods. De meeste nieuwelingen gaven aan na een eerder bezoek aan de beurs besloten te hebben om er dit keer ook zelf te gaan staan.
Veel bedrijven grepen de BIOFACH als platform aan om nieuwe producten te introduceren. Zo presenteerde de Ice Cream Factory een biologische ijstaart, kon men proeven van de nieuwe MYLK-repen van Lovechock en kregen bezoekers de kans om de 'Love Letter'-orchidee bij GreenBalanZ te bewonderen. Bij Odenwald Organic Bakery bakten ze 'non-stop' de nieuwe deegplak af, De Traay presenteerde dadelsiroop en Florentin de CocoKick. In hal 7 liet FZ Organic Food proeven van de nieuwe biologische popcorn (in drie varianten) en Brinkers presenteerde 'The Chocolate Rhapsody Cook Book'. BioBandits had drie nieuwe varianten ketchup en mayo bij.
Klik hier om de fotoreportage te bekijken.
Voor meer informatie: www.biofach.de