Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Debutanten, nieuwe merken en productintroducties

Fotoreportage: Recordaantal Nederlanders op BIOFACH 2016

Tholen - Op de BIOFACH 2016 stonden in totaal meer dan 100 Nederlandse bedrijven. Biojournaal heeft ze allemaal bezocht en een uitgebreide fotoreportage gemaakt. Ook in de gangpaden werden nog wat landgenoten gespot en Biojournaal trof diverse Nederlanders aan in buitenlandse stands. In de fotoreportage zie je onder meer alle (gloed)nieuwe merken, productintroducties en BIOFACH-debutanten.

Klik hier om de fotoreportage met de Nederlanders op de BIOFACH te bekijken.



De beursbezoekers konden kennismaken met een aantal compleet nieuwe Nederlandse bio-merken. Zo toonde Dafco in hal 1 de gloednieuwe biologische glutenvrije productlijn Orga-Nice! En heeft Bio+ er sinds de BIOFACH met het nieuwe merk Only Organic een 'internationaal broertje' bij (zero % artificial additives). Traîteur De Oorsprong presenteerde de nieuwe internationale naam 'Origins of Food' en de IJshoeve presenteerde ijs en kaas onder het nieuwe merk Happy Mrs. Jersey.



Diverse bedrijven maakten hun debuut op de BIOFACH. Dit gold bijvoorbeeld voor onoff spices!, Happy Mrs. Jersey (De IJshoeve), Leev, Bioriginal Europe, Heerlijkheid Mariënwaerdt, Verbruggen Juice Trading, BioSpirits, BioFutura en Your Superfoods. De meeste nieuwelingen gaven aan na een eerder bezoek aan de beurs besloten te hebben om er dit keer ook zelf te gaan staan.



Veel bedrijven grepen de BIOFACH als platform aan om nieuwe producten te introduceren. Zo presenteerde de Ice Cream Factory een biologische ijstaart, kon men proeven van de nieuwe MYLK-repen van Lovechock en kregen bezoekers de kans om de 'Love Letter'-orchidee bij GreenBalanZ te bewonderen. Bij Odenwald Organic Bakery bakten ze 'non-stop' de nieuwe deegplak af, De Traay presenteerde dadelsiroop en Florentin de CocoKick. In hal 7 liet FZ Organic Food proeven van de nieuwe biologische popcorn (in drie varianten) en Brinkers presenteerde 'The Chocolate Rhapsody Cook Book'. BioBandits had drie nieuwe varianten ketchup en mayo bij.



Klik hier om de fotoreportage te bekijken.

Voor meer informatie: www.biofach.de