Simon Lévelt geeft ondernemers deel van opbrengst webshop
Mikkel geeft hierin aan dat ze bij Simon Lévelt de webshop als hun 48ste filiaal zien. Toch blijft het een uitdagend proces om online en de ondernemers samen te brengen. "Niet iedereen ziet de kansen van online of is bang dat klanten niet meer in de winkels komen. Wanneer je een eigen winkel hebt, blijkt het in eerste instantie moeilijk om een webshop niet als broodroof te zien. Bovendien zijn onze ondernemers heel servicegericht en vinden dat je een product als koffie of thee in het echt moet zien en ruiken. Toch kiest de klant waar en wanneer hij zijn boodschappen wil doen. Dat heb je gewoonweg te accepteren. Nu het ophalen in de winkel gratis is, kiezen de online klanten meer voor ophalen in de winkel. Bovendien ontvangen de ondernemers voor hun postcodegebied een deel van de online resultaten, en wordt de overige dekking over alle winkels verdeeld. Het blijft een uitdaging om de ondernemers positief over online verkoop te krijgen, de kansen te zien en clicks en bricks te omarmen."
Klik hier om het complete interview te lezen.
Voor meer informatie: www.simonlevelt.nl
Bron: Retailwatching.nl