De campagne
Met deze campagne, gesteund door de Europese Unie, gaan we ons in 2016 richten op de lichtgroene consument. We spelen in op de trend waarbij consumenten op zoek zijn naar diervriendelijke- en gezonde producten met een geloofwaardig keurmerk. Het wordt een concept dat u eenvoudig kunt implementeren in uw eigen communicatie-uitingen.Bionext plaatste vorige week tijdens de Bio-beurs al deze foto op twitter, hierop is te zien dat ook het VPB-bestuur achter biologisch staat.
Het doel:
De bekendheid van het biologisch keurmerk vergroten, samen met de belangrijkste kernwaarden.
Het concept:
- Het Biologisch keurmerk staat centraal
- Inspelen op de community en sharing marketing trend
- Open en toegankelijk
- Guerrilla acties faciliteren
- Bereik creëren door massa aan te spreken via eigen kanalen supermarkten
- De biologische keten mobiliseren en toegevoegde waarde bieden door campagne eveneens te dragen
Voorbeelden
Hieronder een paar voorbeelden van hoe de campagne door de hele keten kan worden gebruikt. Let op: dit is een concept. De definitieve uitwerking volgt later.Wilt u ook met deze campagne aan de slag? Meld u dan hier aan.
Voor meer informatie: Marieke Develing, Bionext.
Bron: Bionext