Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Omschakeling algemeen merk naar gedifferentieerd merk succesvol

Natural & Organic Cosmetics Conference: 240 deelnemers

Met een groei van 10% voor 2015 in het vooruitzicht zette de achtste Natural & Organic Cosmetics Conference bij aanvang al een belangrijk signaal neer. De behoefte aan sterke merken en gerichte benadering van consumenten waren de hoofdthema's van deze conferentie, die gehouden werd van 5 tot en met 7 oktober.

Meer dan 240 deelnemers van over de hele wereld, waaronder een groot aantal belangrijke industriëlen, verkoop- en onderzoeksverenigingen kwamen samen in de Duitse hoofdstad om informatie te vergaren over de toekomstige aanpak, trends en de veranderende consumentenverwachtingen.



Op de eerste conferentiedag ging het vooral over de markt, hoe snel die verandert en welke mogelijkheden daaruit voortkomen. De dag werd afgesloten met een presentatie over sekse marketing en opnieuw werd in beeld gebracht hoe belangrijk het is om te communiceren met de klant.

De tweede dag stond in het teken van merkenontwikkeling. Er werden exclusieve onderzoeksresultaten naar voren gebracht omtrent het beeld dat er heerst over de biologische cosmetica in vergelijking met die over de bijna-natuurlijke- en conventionele cosmetica.

Eén van de hoogtepunten van de conferentie was een presentatie van Christoph Engl, waarin werd uitgelegd hoe de omzetting van een algemeen merk 'natuurlijke cosmetica' naar een gedifferentieerd sterk natuurlijk cosmetisch merk succesvol kan zijn. Dit inspireerde en enthousiasmeerde het publiek.

Eens te meer toonden deze twee conferentiedagen aan hoe belangrijk het is voor deze dynamische markt om zich te focussen op toekomstgerichte thema's en internationale discussie.
 
Deelnemers aan de Natural & Organic Cosmetics Conference 2015 waren wederom zeer te spreken over de conferentie en zeiden dat het een succes was. Voor meer dan 80% van de deelnemers werd aan de verwachtingen voldaan en sommige werden zelfs overtroffen. Informatie over lopende thema's wordt even belangrijk geacht als de mogelijkheden voor internationaal netwerken.

Elfriede Dambacher, programma voorzitter en handelsexpert, was tevreden over het succes van de conferentie. "Ieder jaar richt de conferentie zich op meer wereldwijd belangrijke spelers en bewijst zij eens te meer hoe belangrijk de communicatie op dit niveau is, buiten de dagelijkse business. Die mogelijkheid geven wij graag volgend jaar weer op de Conferentie van 26 en 27 september 2016."

Voor meer informatie: www.naturkosmetik-branchenkongress.de
Publicatiedatum: