Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
"0-punt nog niet eens bereikt als het gaat om geld verdienen"

Marqt streeft naar lagere kostprijs met nieuwe formule

Marqt komt eind 2015 met een nieuwe formule. De keten wil in overleg met de producenten het segment dagelijkse producten waarvan het aanbod nu te laag is, stevig gaan uitbreiden. Dit om voor een lagere kostprijs te kunnen produceren, zo meldt Marketing Online. Deze producten komen in de vijftiende winkel te liggen, waarmee Marqt de toegankelijkheid wil vergroten. Dit alles heeft Meike Beerens, CEO van Marqt, laten weten tijdens de Persgroep Advertisers Summit.

Ze gaf aan dat Marqt commercieel nog geen groot succes is. "We zijn al 9 jaar onderweg, hebben nog maar 13 winkels open en hebben nog niet eens het 0-punt bereikt als het gaat om geld verdienen." Marqt gaat niet voor winstmaximalisatie, maar het doel is om een duurzaam bestaansrecht aan Marqt te koppelen.

Klik hier voor het hele artikel.

Bron: Marketing Online

Publicatiedatum: