Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Kleurrijke nieuwe bekers voor Frozen Dutch

Tholen - Frozen Dutch introduceert deze week haar nieuwe bekers. Het biologische ijs zal vanaf nu extra makkelijk te herkennen zijn dankzij de zeer kleurrijke bekers. "We gaan de grote bekers met de nieuwe look vanaf nu uitleveren, de kleintjes komen vanaf begin mei. Onder het deksel van de kleine bekertjes is een houten lepeltje te vinden", vertelt Reggy Gunn, terwijl hij de nieuwe bekers ook voor het eerst zelf in het echt bewonderde. "We zijn heel blij met het nieuwe uiterlijk van onze ijsverpakking, hiermee is de herkenbaarheid echt verbeterd."
 

Links Reggy met de nieuwe grote bekers, rechts twee stapels met kleine bekertjes.

Frozen Dutch ging volgens Reggy voor een 'kleurrijk en herkenbaar' beeld. "De ingrediƫnten bepalen de kleur, zo is het rabarberijs te herkennen aan de roze beker en de beker van de yoghurt blauwe bes is paars met stippen. Ik vind ook de rand bovenop het deksel erg mooi. Hierdoor kunnen klanten vanaf nu de smaken van de kleine bekers ook aflezen van het deksel.
 
Hij vertelt dat ze bij Frozen Dutch graag 'denken in mogelijkheden'. "De nieuwe etiketteringseisen boden juist kansen. Daarom zijn we eens goed gaan kijken naar onze verpakkingen. Het grote voordeel is dat we op de nieuwe bekers veel meer informatie op het etiket kwijt kunnen. Op de oude bekers, die grotendeels wit waren, had dit de 'cleannes' niet ten goede gekomen. De smaak is vanwege de kleur van de beker en het grotere lettertype op het etiket duidelijker te herkennen."
Frozen Dutch heeft bewust gekozen voor een kleine, bescheiden, verwijzing naar biologisch. "De smaak van het ijs is immers het belangrijkst. De 'The Dutch Gelateria naast onze naam is een hommage aan de Italiaanse ijstraditie", aldus Reggy. Op de bekers staan naast het EU-logo ook drie zelfverzonnen logo's, zoals een 'stay cool'-garantie. "Hiermee maken we een vette knipoog naar al die medailles en logo's die vandaag de dag op vele verpakkingen geplakt worden."
 
Voor meer informatie:
 
Reggy Gunn
Frozen Dutch Icecream and sorbets
Asterweg 17 A15
1031 HL Amsterdam
020 6366635
IJs@frozendutch.nl
www.frozendutch.nl