Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Goedste Vrijdag: Goeie actie voor goeie merken

Werk je bij een bedrijf of organisatie en heb je een goed idee om de wereld een beetje beter te maken? Meld je dan aan voor 'Goedste Vrijdag'. Want vanaf 3 april zit een team van reclameprofs klaar om merken te helpen hun goeie ideeën om te zetten in werkende, creatieve concepten. Ze werken gratis. Omdat het Goede Vrijdag is. Maar vooral omdat ze vinden dat het moet. Want om de wereld te verbeteren moet je een eerste stap zetten. Waarvan dus akte. Welk merk volgt?

Het initiatief komt van Whocares.me. Een online platform dat slimme ideeën en hartverwarmende acties voor een betere wereld deelt met zoveel mogelijk mensen. Hiermee wil Whocares laten zien dat iedereen het verschil kan maken, en mensen en merken inspireren om in actie te komen.

Het Goedste Vrijdag-team bestaat uit Mark Aink (Native Circles), Matthijs Jaspers (Nobla), Dagan Cohen (Whocares) en Michael Jansen (freelance). Hun motivatie: "Er liggen vaak zoveel goeie ideeën op de plank bij merken. Ideeën en plannen die de wereld beter kunnen maken. Door bijvoorbeeld wat terug te doen voor consumenten. Door mensen te helpen. Met een goeie actie, een slimme dienst of een goed product. Wij willen die plannen op Goedste Vrijdag omzetten in concrete concepten."

Dus: heb je goeie plannen waarmee jouw merk de wereld beter kan maken? Meld je dan
vanaf nu aan op deze pagina.
Publicatiedatum: