Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Campagne moet Britse bio-omzet vergroten

Bij de start van het vijfde jaar van de Organic Trade Board's campagne om de verkoop van biologische producten in het Verenigd Koninkrijk te stimuleren wordt een nieuw plan gepresenteerd. De presentatie vind plaats op 4 maart in Londen

De campagne, met een budget van 1,4 miljoen pond (1,89 miljoen euro) is voor 50% gefinancierd door de EU. De aftrap van de campagne is vrij te bezoeken en verschillende sprekers geven hun visie op de biosector.

Claus Juel-Jensen zal uitleggen hoe biologische producten een grote rol speelden in het succes van Netto. Klaus Arntz toont hoe labels van Wessanen, zoals Kallo, Clipper en Bjorg, een bijdrage leveren aan de groei van supermarkten in Europa.

Catherine Fookes, OTB Campaign Manager, vertelt: "We zijn blij met het programma. In Europa zijn de verkopen van biologische producen de afgelopen jaren gestegen en het is belangrijk dat Groot-Brittanniƫ de boot niet mist."

Tijdens het evenement worden ook de resultaten van een groot Brits consumentenonderzoek gepresenteerd.

Bron: farminguk.com

Publicatiedatum: