Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Nature & More presenteert drie POS-innovaties op BIOFACH

Op de BIOFACH, de belangrijkste Europese vakbeurs voor de AGF- en biologische sector, zal Nature & More drie innovaties presenteren die inspelen op de laatste verpakkings- en duurzaamheidstrends. Ten eerste: de Save Our Soils Toolkit die bedrijven helpt om te communiceren over de bodem. Vervolgens: de Tropical Wonders Display vol tropische verleiding. En last but not least: de Taste Wonders 'Geschmackswunder-bar' waarmee consumenten zelf heerlijke snacktomaatjes kunnen mixen. Bovendien blijft Nature & More haar plasticvrije suikerrietverpakkingen onder de aandacht brengen.

Taste Wonders 'Geschmackswunder-Bar'
Speciaal voor de Duitse markt ontwikkelde Nature & More deze display waarin vier doosjes snacktomaatjes passen van 2 kg per doos. Zo kunnen consumenten verschillende kleuren en smaken biologische snacktomaten zelf kiezen en mixen. De nieuwste trend in verpakkingen is immers: niet verpakken. Consumenten willen graag zien wat ze kopen en de biologische consument vindt onnodig verpakkingsmateriaal milieuonvriendelijk.
 
Tropical Wonder Display
Deze kleurrijke display was al een groot succes op de Bio-Beurs in Zwolle en de Fruit Logistica in Berlijn. De display toont op een aantrekkelijke manier vier of acht doosjes met exotische producten uit de tropen zoals physalis, granadilla en maracuja. Bij elke product wordt een flyer geleverd met een aansprekend verhaaltje over de teler en diens werkwijze, plus een lekker en handzaam recept.



De Save Our Soils Toolkit
2015 is het Internationale jaar van de Bodem. De vruchtbare grond is wereldwijd bedreigd en blijkt net zo belangrijk te zijn als het klimaat. Nature & More helpt bedrijven op weg om over dit uiterst belangrijke duurzaamheidsthema te communiceren en zo hun groenste gezicht aan de consument te tonen! Zie ook www.saveoursoils.com.

Een vierde innovatie die al in maart 2014 werd gelanceerd, maar onverminderd populair blijft: duurzame verpakkingen op basis van suikerriet, goed composteerbaar, 100% gentechvrij, gemaakt van afvalmateriaal, boomvriendelijk en plasticvrij.


Praktische informatie

Nature & More - powered by Eosta - is te vinden op BIOFACH in Neurenberg, van 11 tot 14 februari, in Hal 7, stand 621.

Nature & More is het 'trace & tell' merk van Eosta, innoverend marktleider in verse biologische groenten en fruit, met eigen sourcing in zes continenten en afzet in Europa, Noord-Amerika en Azië. De internationale campagne Save Our Soils werd geïnitieerd door Nature & More en telt meer dan 120 partners. In 2015 bestaat Eosta25 jaar.
Publicatiedatum: