Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

O'live Organics installeert 'Produce Window' in Londense Whole Foods

Het Britse O’live Organic produce heeft de allereerste 'Produce window' laten installeren in een Whole Foods Market in de Londense Kensington High Street. De etalage, ontworpen door 3D Creative Designers 'We are Laura', is nog tot eind januari te zien.
 
Het ontwerp bestaat uit het assortiment van O'live-producten, gemaakt van papier-maché. De producten zijn uitgestald tegen een achtergrond van natuurlijke houten kratten. Het ontwerp benadrukt de natuurlijke uitstraling van het label. Aanleiding was de productlancering van O’live bij Whole Foods Market, afgelopen najaar. "Kensington High Street komt wel vaker met bijzondere uitdossingen in de etalage", vertelt Jessica Felton Page van O’live, "en het leek ons leuk daarop in te haken."


 

Over O'live Organics

O'live Organics is een kwaliteitslabel voor verse biologische producten. Het werd in september 2014 gelanceerd met een initiële focus op bio-groenten. Daarnaast experimenteert het met nieuwe variëteiten en smaken om biologische producten beter onder de aandacht van de consument te brengen.
 
Het assortiment bestaat aanvankelijk uit vijf biologische producten; selderij, verse rode biet, bindsla, little gem sla en lente-uitjes, allen in milieuvriendelijke verpakking. Dit jaar komt O'live naar verwachting ook met prei, ongewassen salade en uien.

Voor meer informatie: www.o-liveorganic.com

Publicatiedatum: