Het ontwerp bestaat uit het assortiment van O'live-producten, gemaakt van papier-maché. De producten zijn uitgestald tegen een achtergrond van natuurlijke houten kratten. Het ontwerp benadrukt de natuurlijke uitstraling van het label. Aanleiding was de productlancering van O’live bij Whole Foods Market, afgelopen najaar. "Kensington High Street komt wel vaker met bijzondere uitdossingen in de etalage", vertelt Jessica Felton Page van O’live, "en het leek ons leuk daarop in te haken."
Over O'live Organics
O'live Organics is een kwaliteitslabel voor verse biologische producten. Het werd in september 2014 gelanceerd met een initiële focus op bio-groenten. Daarnaast experimenteert het met nieuwe variëteiten en smaken om biologische producten beter onder de aandacht van de consument te brengen.Het assortiment bestaat aanvankelijk uit vijf biologische producten; selderij, verse rode biet, bindsla, little gem sla en lente-uitjes, allen in milieuvriendelijke verpakking. Dit jaar komt O'live naar verwachting ook met prei, ongewassen salade en uien.
Voor meer informatie: www.o-liveorganic.com