Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Marqt live met StoreWorld Omnichannel Business Platform

StoreWorld Omnichannel Business Platform is met succes live bij de pilotwinkel van Marqt. Hiermee is de supermarktketen de eerste retailer die het platform implementeert. De overige filialen van Marqt gaan vanaf januari 2015 over, met uitzondering van de nieuwe vestiging aan de Bilderdijkstraat in Amsterdam. Die wordt op verzoek van Marqt versneld van de software voorzien.

Launching customer

Marqt maakte al gebruik van een oudere versie van StoreWorld van Centric. Omdat de retailorganisatie een upgrade moest doorvoeren, kozen ze ervoor launching customer te worden en de nieuwste versie van StoreWorld te gebruiken. Tim van Loosbroek, IT-manager bij Marqt: "Met dit platform zijn we goed op de toekomst voorbereid. We denken dan ook nog veel plezier aan deze oplossing te gaan beleven." Over het verloop van het project, zegt Arthur van den Boorn, ICT Business Partner bij Marqt: "Het hele project, inclusief de implementatie, is vrijwel vlekkeloos verlopen. We hebben zelfs zo'n vertrouwen in Centric, dat we ervoor kiezen ons nieuwe filiaal versneld uit te rollen."

Plezierige samenwerking

Ferry Kalfsvel, directeur Centric Supply Chain Solutions: "We zochten een launching customer met een bescheiden aantal winkels, die desondanks intensief gebruikmaakt van de brede softwarefunctionaliteit van het platform. Marqt voldeed daaraan. Bovendien is Marqt een zeer aansprekende, kritische en dynamische retailorganisatie, waarmee het plezierig samenwerken is."

Over StoreWorld Omnichannel Business Platform

Met het Centric-platform voor omnichannel retailing kunnen retailers een naadloze klantervaring én merkbeleving realiseren. Ongeacht de touchpoints (smartphone, tablet, fysieke winkel, webshop, app et cetera) die de klant - al dan niet gelijktijdig - binnen de verschillende verkoopkanalen gebruikt. Hiervoor moeten de touchpoints eenduidige informatie verschaffen; bijvoorbeeld over het product zelf, de prijs of de voorraadstatus.

Webservices

StoreWorld Omnichannel Business Platform is ontwikkeld op basis van een 'service-oriented architecture'. Hierdoor worden de touchpoints tijdens het verkoopproces realtime voorzien van de juiste informatie. Zo kunnen voor bijvoorbeeld een kassa, webshop, app of kiosk realtime promoties worden berekend. Dit geldt ook voor onder andere loyalty/CRM-data, giftcards en eVouchers.

Over Marqt

Marqt is de plaats waar het allemaal bij elkaar komt. Andere ideeën over wat we eten. Respect voor natuur, dieren en mensen. Producten die met passie en verantwoordelijkheid worden gemaakt en waar een eerlijke prijs voor wordt betaald. Eten dat dicht bij zijn oorsprong blijft. Echt eten.

Voor meer informatie: www.centric.eu
Publicatiedatum: