Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Stop Food Waste Symposium: 6 november in Amsterdam

Dutch Label organiseert op donderdag 6 november een Food Waste Symposium. Het symposium voor managers en professionals uit de levensmiddelenbranche, werkzaam in foodretail, -productie, -transport, horeca en catering, wordt gehouden in Restaurant Stork Amsterdam.

Hoe haalt u winst uit waste? 10 denkers bedachten 100 oplossingen om winst te halen uit voedselverspilling

Tijdens het Stop Food Waste Symposium:

  • Presenteren toonaangevende bedrijven oplossingen tegen voedselverspilling. De deelnemende bedrijven zijn: FrieslandCampina, Tetra Pak, Bake Five, La Place, Univeg, Hutten Catering en anderen.
  • De deelnemende bedrijven dienden vooraf verspillingsvraagstukken in. De vraagstukken komen vanuit de gehele voedselketen, van oogst, transport, prognose en verpakking tot aan schapmanagement.
  • Voor het verkrijgen van oplossingen is een creatieve denktank opgericht, met hoog aangeschreven denkers. Hierin zitten: Edward de Bono, Daan Roosegaarde, Lidewij Edelkoort, Erik Kessels, Joep van Lieshout, Wim Michels, Raoul Heertje en Frank Tjepkema.
  • Omdat elke denker een andere achtergrond heeft kijkt de denktank op een andere manier naar de vraagstukken dan professionals uit de sector.
  • Door twee werelden samen te brengen, bedrijven en creatieve denkers, zijn onconventionele oplossingen bedacht die buiten de begaande paden treden. De out of the box oplossingen zorgen voor vernieuwing en innovatie van de levensmiddelenbranche.



Schrijf u vandaag nog in voor dit symposium. Investeer in nieuwe ideeën en oplossingen om food waste tegen te gaan. Dit is niet alleen goed voor uw duurzaamheidsdoelstelling, ook voor het genereren van meer winst.

Alleen voor Biojournaal-abonnees: ontvang 200 euro extra korting op een kaartje naar het symposium. Van 799 euro voor 599 euro. Bestel uw ticket met kortingscode: StopFoodWaste2014.

Voor meer informatie: www.stopfoodwaste.nl
Publicatiedatum: