Raspberry-Maxx Pop-Up Store in Venlo
Daarnaast zet RM zich al een aantal jaren in om mensen met een arbeidsbeperking op het bedrijf aan betaald werk te helpen middels begeleiding en persoonlijke ontwikkeling. RM heeft dus veel affiniteit met de thema's van Venlo, regio van de smaak, duurzaam, lekker, ambachtelijke streekproducten en zorg.
Het lag in het verlengde van het concept om de afgelopen jaren vooral te werken aan landelijke exposure en verkoop van hun frambozen en frambozenproducten. "Ondertussen zijn de RM-producten meer bekend bij de Randstedeling dan bij de regionale bewoners. Om ook dit gebied roze te kleuren en de droom van een eigen winkel in de stad te realiseren, beginnen we per woensdag 28 november een RM Pop-Up Store op de Kerkstraat 4 in Venlo. Wij zien het als een pilotproject waar wij bij goede reacties graag een vervolg aan geven. Ook vinden dit een goede manier om als teler dichter bij de consument te staan", vertelt Henny van Bergeijk.
"Ook speelt een soort van thuiskom-sentiment mee. Carlo is namelijk geboren en opgegroeid in Venlo en ik heb via hem met onder andere de vastelaovend kennis heeft gemaakt met de mentaliteit en energie van het 'stedje van lol en plezeer'. Wat is er dan mooier om daar weer in de duiken en samen met de regio Venlo en alle andere initiatieven een feestje te bouwen", aldus Henny.
Voor meer informatie: www.raspberry-maxx.nl